نویر: ای کاش بازگشتم با کلین شیت انجام می شد

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، پس از تماشای بازی امشب مقابل هرتابرلین، گفت که پس از مدت ها از بازگشت به زمین خوشحال است.

نویر: ای کاش بازگشتم با کلین شیت انجام می شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران بایرن مونیخ امشب از شب هایی که تیمشان در بوندس لیگا بردند خوشحال ترند چرا که علاوه بر پیروزی 3-2 مقابل هرتابرلین، امشب شاهد بازگشت کاپیتان و مدافع محبوب خود بودند. از تیم آنها مانوئل نویر که پس از مدت ها غیبت از میدان دوباره در زمین بازی دیده شد.

نویر در پایان بازی به خبرنگاران اطرافش گفت: “خیلی خوشحالم که به زمین برگشتم. دوست دارم این بازی با کلین شیت به پایان برسد. ای کاش کلین شیت می شد. اما امروز یک بازی پرتنش داشتیم. حال من کاملا خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.” من هیچ ندارم. قبل از بازی چند مشکل کوچک وجود داشت که حل شد و در نهایت توانستم بدون دغدغه تیم پزشکی وارد زمین شوم و 90 دقیقه بازی کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی در روزهای اخیر، هواداران بایرن و تیم ملی آلمان زمانی که نویر فاش کرد که سرطان پوست دارد و سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است، شوکه شدند. توجه به سلامتی نویر از آن زمان یکی از بحث های مطرح در فوتبال آلمان بوده و شاید به همین دلیل است که بازگشت او امشب واکنش های قابل توجهی را در پی داشته است.


سرویس خبر شماره: 1852030
14 نوامبر 1401 @ 9:44 ب.ظ
289

0نقطه نظر

هر چند نویر دو بار دروازه باز خود را در این بازی دید و دودی لوکباکیو در دقیقه 40 و ویدی سلکه در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند، اما صرف حضور او در این بازی برای خوشحالی هواداران بایرن کافی بود.