نویر: فلیک بهترین مربی این جام جهانی است

کاپیتان تیم ملی آلمان در این مصاحبه گفت:

مانوئل نویر می گوید هانسی فلیک تیم ملی آلمان را برای جام جهانی قطر آماده می کند همانطور که بایرن را برای لیگ قهرمانان 2020 لیسبون آماده کرد.

نویر: فلیک بهترین مربی این جام جهانی است

تجربه هانسی فلیک از مسابقات ویژه
هانسی می داند که چگونه با هر بازیکنی رفتار کند. او ساکت نیست و با بازیکنان زیاد صحبت می کند. هدف هانسی مشخص است. به عنوان مثال، اجازه دهید به لیگ قهرمانان 2020 در لیسبون اشاره کنم. ما باید در یک تورنمنت بی سابقه شرکت می کردیم و تیم باید به شکل خاصی آماده می شد. هانسی به ما روشن کرد که باید سخت بجنگیم و فقط روی رقابت تمرکز کنیم. می توان آن را با بازی های المپیک مقایسه کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه بان تیم ملی آلمان در مصاحبه ای با روزنامه آلمانی تاگوس سایتونگ درباره شرایط تیم آلمانی در آستانه سفر مانشافت به قطر برای حضور در مسابقات 2022 صحبت کرد. جام جهانی.

نقش بازیکنان بایرن مونیخ در تیم ملی
ما بازیکنان بایرن مونیخ که در تیم ملی آلمان حضور داریم همگی در شرایط خوبی هستیم و در اوج آمادگی هستیم. حداقل من این احساس را دارم. فقط باید این حس خوب را با خود به قطر ببریم و با پیراهن تیم ملی بدرخشیم. و البته باید این حس را به بازیکنان دیگری که از تیم های دیگر آمده اند نیز منتقل کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نویر در این مصاحبه از هانسی فلیک، سرمربی آلمانی تمجید کرد و گفت که با تجربه همکاری با فلیک در بایرن مونیخ، می داند که به خوبی از پس این روند خواهد رفت.


سرویس خبر شماره: 1853560
23 نوامبر 1401 @ 9:46 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

جام جهانی 2022 یک تجربه خاص است
در لیسبون، ما می‌توانیم روی یک تورنمنت تمرکز کنیم، درست مانند ورزشکاران المپیکی در المپیک. جام جهانی قطر برای ما تجربه خاصی است زیرا هیچ کدام از ما تجربه بازی در جام جهانی در زمستان و نیم فصل را نداریم. هانسی با همین ذهنیت سعی دارد ما را برای جام جهانی قطر آماده کند.