نویل از سه لیورپول به عنوان “بهترین” نام می برد و می پرسد چگونه می توانیم بهتر شویم

https://www.empireofthekop.com/2023/02/01/neville-liverpool-trio-best/ منبع:به نظر می رسد این تابستان یک رویداد مهم برای باشگاه باشد، زیرا ما به طور بالقوه معاملات ورودی و خروجی زیادی را در تلاش برای بازسازی تیم انجام می دهیم.

صحبت کردن با لیورپول اکو، مدافع سابق منچستریونایتد از سه خط مقدم معروف سابق ما تمجید کرد: لیورپول چگونه می‌تواند بازیکنانی بهتر از آنچه داشت به دست آورد؟ سه تای جلو مثل همیشه خوب بود.

هدف این بازیکن 47 ساله این بود که حالا که بابی فیرمینو را در سنین بالا می بیند و سادیو مانه باشگاه را ترک می کند – برای یورگن کلوپ تقریبا غیرممکن است که سه نفر جدیدی پیدا کند که بتواند با سطح عملکرد خط مقدم معروفی که او جمع آوری کرده بود مطابقت داشته باشد. .

با توجه به نیاز به یک هافبک جدید و ضعف‌های دفاعی که در حال حاضر نشان داده شده است، به نظر می‌رسد این کارشناس متولد بوری احساس می‌کند که ما نیز ممکن است در خط حمله با مشکل روبرو شویم – حداقل همه در مورد آلیسون بکر اتفاق نظر دارند. آدم درست!

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

بیشتر بخوانید: (ویدئو) فردیناند می‌گوید «هر هوادار لیورپول باید به چه چیزی فکر کند» با تصمیم نقل و انتقالات او «نمی‌تواند سرش را دور بزند»

این بهترین فصل برای لیورپول تاکنون نبوده است و گری نویل در تلاش است تا افت تقریباً چهارگانه را در فصل گذشته، به جایگاه نهم و خارج از دو رقابت جام توضیح دهد.

به نظر می رسد ممکن است نیمه دوم فصل سختی را با مصدومیت ها و بازی های سختی پیش رو داشته باشیم، اما همه می توانیم اعتماد کنیم که یورگن کلوپ تمام تلاش خود را برای عبور از این فرم انجام خواهد داد و امیدوارم ما را تحت فشار قرار دهد. بالای میز

“بهترین سه جلو در 10 سال گذشته، فراموش کنید [Manchester] شهر، این بود [Sadio] مانه، [Mo] صلاح و [Bobby] فیرمینو. آنها از زمان یونایتد بهترین بودند [Wayne] رونی، [Cristiano] رونالدو و [Carlos] توز – آنها باور نکردنی بودند.