نویل: رفتار بارسلونا شرم آور است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد مدت هاست به دنبال دی یونگ برای انتقال بازیکن محبوب اریک تنهاچ به اولدترافورد است.
این مربی هلندی تاکید زیادی بر جذب این بازیکن داشت چرا که پیش از این در آژاکس با او کار کرده بود و روزهای درخشانی را با هم سپری کردند.
با این حال به نظر می رسد این هافبک هلندی علاقه ای به جدایی از بارسلونا و پیوستن به یونایتد ندارد و ترجیح می دهد به نیوکمپ ادامه دهد اما شرایط مالی بارسا باعث شده تا سران این باشگاه بر او فشار بیاورند که او پیشنهاد یونایتد را می پذیرد.
بارسا قبلاً در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی کرده است و بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کوند را به خدمت گرفته است، اما برای به خدمت گرفتن آنها باید بازیکنانی تا سقف حقوق و بازی جوانمردانه بفروشد. .
گری نویل عصر دیروز با انتشار توییتی به خبر آمدن کنده به بارسا واکنش نشان داد: “آیا او می داند که اگر بخواهند از شر او خلاص شوند، حقوق کامل خود را دریافت نمی کند؟”


کاربری پاسخ داد: «گری، حدس می‌زنم اگر دی یونگ به یونایتد نمی‌آمد، این واقعیت که او دستمزد نمی‌گرفت برای شما مهم نبود.
نویل در پاسخ به این کامنت نوشت: “اینکه او به یونایتد بیاید یا نه واقعا برای من مهم نیست! با این حال، این وضعیتی است که همیشه برای من مهم بوده و بدرفتاری مدیران و باشگاه ها با کارگران و بازیکنان است. پرداخت نکردن دستمزدی که به آنها تعلق می گیرد! رفتار بارسا مایه شرمساری نام بزرگ این باشگاه است!



مجله اخبار فوتبال خارجی گری نویل کاپیتان سابق منچستریونایتد از رفتار بارسلونا با فرانکی دی یونگ بسیار ناراحت است.


سرویس خبر شماره: 1835765
آگوست 07, 1401 @ 1:57 بعد از ظهر |
2.2 هزار |

5نقطه نظر