نکات ظریف صحنه جنجالی ایران و آمریکا در مسابقه روز


سرویس خبر شماره: 1856532
09 دسامبر 1401 ساعت 14:54 |
6.9 هزار |

0نقطه نظر

کاپیتان زن فرانسه: دروگبا همان صحنه را گفت

بزرگترین و جنجالی ترین صحنه بازی به ثانیه های پایانی مسابقه برمی گردد. جایی که روی یک پاس بلند مرتضی پورعلی گنجی جلو آمد و با ضربه سر مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما پس از تماس کامرون کارتر ویکرز با مهاجم بوشهری، او در محوطه جریمه به زمین افتاد که داور معتقد بود. برای خطا، پنالتی نبود.

مجری برنامه همچنین در پایان صحبت های داوران گفت: بله، ایرانی ها خیلی ناامید شدند چون باید در این لحظات آخر مسابقه فرصت پیدا می کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کاپیتان سابق تیم بانوان فرانسه مدعی است که روی طارمی اشتباهی صورت نگرفته و تصمیم متئو لاهوز درست بوده است.

نکات ظریف صحنه جنجالی ایران و آمریکا در مسابقه روز

زابالتا ابتدا گفت: نمی دانم پنالتی بود یا نه. قصدم این نبود. هیچ برخورد شدیدی بین 2 بازیکن برای گرفتن پنالتی وجود نداشت. بیشتر به خاطر ضربه نزدن به دروازه بان بود و به نظرم پنالتی نبود.

بازیکن سابق فرانسوی به همراه زابالتا به بررسی نحوه سرنگون شدن طارمی پرداختند. مجری برنامه پس از نمایش تصاویر این صحنه گفت: به فرصت های گلزنی ایران نگاه کنیم چون در نیمه دوم بهتر بازی کردند و این صحنه مشکوک به پنالتی است تا ایران داور رد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایران حتی با گل تساوی هم می توانست خود را در مرحله یک هشتم نهایی ببیند. دفاع چند لایه آمریکا اجازه نداد توپ وارد دروازه مت ترنر شود، اما شاگردان کیچه موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند که ناموفق بود.

یوخس سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: مهاجمان همیشه همینطور هستند اما ایران در آخرین لحظات به دنبال پنالتی بود.

سپس نوبت به لورا قاضی رسید. وی ضمن شبیه سازی نحوه سرنگون شدن طارمی در محوطه جریمه گفت: بله پنالتی نبود. دیدیه دروگبا دیروز گفت که برخی از مهاجمان پنالتی می گیرند. در این صحنه به نظر می رسد طارمی منتظر بود تا یک مدافع کتف او را بگیرد و بعد بگوید خوب من الان پایین هستم!

برنامه ویژه شبکه بی بی سی با میزگردی درباره دیدار ایران و آمریکا و بحث کارشناسی لورا ژرژ بازیکن سابق تیم فوتبال زنان فرانسه و پابلو زابالتا بازیکن تیم ملی آرژانتین در سال های اخیر همراه بود. نظرات کارشناسی خود را در این زمینه بیان کردند.

لورا ژرژ کاپیتان سابق تیم زنان فرانسه که 188 بازی ملی در کارنامه دارد و 14 سال از دوران ورزشی خود را در 2 باشگاه پاری سن ژرمن و لیون گذرانده است، در 6 بار با لیون و جام حذفی قهرمان فرانسه شد. عنوان قهرمانی 2 بار توسط باشگاه های اروپایی کسب شده است. در سال 2011، ژرژ بخشی از انتخاب بهترین جام جهانی زنان بود.