نکونام با هواپیماربایی اسلامی انتقام گرفت!


سرویس خبر شماره: 2051488
8 جولای 1403 در 11:42 ق.ظ |
66.3 هزار امتیاز خبر|

139نقطه نظر

در شرایطی که گفته می شد محمدحسین اسلامی با پرسپولیس به توافق رسیده و پیراهن قرمز به تن خواهد کرد اما این بازیکن از استقلال جدا شد.

نکونام با هواپیماربایی اسلامی انتقام گرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین اسلامی، هافبک میانی تیم ذوب آهن که در تیم ملی زیر 23 سال نیز حضور داشت، پس از فصل درخشانی که پشت سر گذاشت، در بازار نقل و انتقالات خواهان زیادی داشت. .

تیم های پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات زمستانی لیگ گذشته و حالا به دنبال این بازیکن برتر بودند و سعی کردند نظر او را جلب کنند.
هفته گذشته اعلام شد که باشگاه پرسپولیس با این بازیکن که به تازگی 23 ساله شده به توافق نهایی رسیده و او در فصل آینده قرمزپوش خواهد شد اما حالا خبر می رسد که این بازیکن با استقلال قرارداد نهایی را منعقد کرده است حتما آبی بپوش

با این اتفاق به نظر می رسد جواد نکونام در حال انتقام از دست دادن اوستون اورونوف ستاره قرمزهای ازبکستانی از باشگاه رقیب است. البته بازیکنان پرسپولیس می گویند با اسلامی توافقی صورت نگرفته و چون استقلال پول بیشتری به این بازیکن می دهد، او به باشگاه رقیب پیوست.

با این حال استقلالی ها فعلاً در بحث نقل و انتقالات از رقیب خود جلوتر هستند و در حالی که نمی توان نام Hijack را روی این موضوع اطلاق کرد، واقعیت این است که پرسپولیس یک گزینه جوان و مهم در نقل و انتقالات را از دست داده است مهم این است که چه بازیکنی به تیم رقیب پیوست.

مجله اخبار فوتبال داخلی