نکونام: برای لیگ قهرمانان در دبی تمرین می کنیم

سرمربی فولاد در پایان گفت: این سوال برای بازیکنان ماست که این ذهنیت را پیدا کنند که با این برنامه باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. با توجه به مسابقات پیش رو در منطقه غرب آسیا سعی کردیم با تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس بازی های دوستانه داشته باشیم و خود را برای لیگ آماده کنیم. بازی امروز آزمون خوب و جدی برای ما بود و با توجه به شرایطی که امیدواریم در لیگ قهرمانان برایمان پیش بیاید، برنامه ریزی کرده ایم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و مهم برای ما تلاش، تلاش و پشتکار که همه باید با هم فداکاری کنیم تا در نهایت بتوانیم مثل سالها در کنار هم شاد باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص بازی امروز نیز گفت: شباب الاهلی امارات تیم برتر امارات است و همانطور که می دانید طبق قانون فوتبال امارات ممکن است تیم ها 6 بازیکن خارجی بزرگسال و 5 بازیکن خارجی داشته باشند. بازیکنان خارجی زیر 23 سال در مقایسه با تیمی که سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا با آن روبرو بودیم، تیم آنها بسیار قوی تر و پربازیکن شده است و امروز سعی کردیم از همه بازیکنانمان با توجه به شرایط تیممان استفاده کنیم. تیم ما دیروز وارد دبی شد و امروز بازی سختی داشتیم.

وی افزود: این اردو کمک زیادی به ما خواهد کرد و از باشگاه بزرگ فولاد خوزستان، مدیریت و اعضای هیئت مدیره برای هماهنگی این اردو تشکر می کنم. به لطف ارتباطاتی که داشتم، توانستم با دوستانم هماهنگ کنم که سه بازی دوستانه را در اینجا انجام دهیم و دوباره بتوانم شرایط تیم را کنترل و بهبود بخشم. نمی توانستیم سه چهار بازیکنمان را همراه داشته باشیم. اشکان دژاگه برای جدایی سختی کشید، شهاب گردان و وریا غفوری و البته آیاندا پاتوسی که هنوز از سرنوشت او اطلاعی نداریم هنوز به ترکیب اضافه نشده اند. مجید علیاری و وحید حیدریه مصدوم هستند. همچنین محمد آبشک را امروز به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور به تعویض شدیم. شرایط ما خوب نیست و امیدواریم در چند روز آینده بهتر شود و با اضافه شدن غایبان بتوانیم با بازیکنان کامل تری تمرین کنیم.

نکونام می گوید اردوی دبی کمک زیادی به فولاد برای موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می کند.

نکونام: برای لیگ قهرمانان در دبی تمرین می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در پایان دیدار امروز با شباب الاهلی در گفت و گو با یکی از رسانه های اماراتی در خصوص آماده سازی تیم فولاد و همچنین این دیدار گفت: پس از شرایط و برنامه ای که در اهواز داشتیم توانستیم به این اردو بیاییم. به خاطر اتفاقی که افتاده که دوست ندارم در موردش صحبت کنم یک هفته تاخیر داریم. دو بازی دوستانه و یکی دو جلسه تمرینی را از دست دادیم و نتوانستیم برنامه خود را به خوبی پیش ببریم.

نکونام افزود: بازی امروز نکات مثبت زیادی داشت، حضور امین حزباوی از ابتدا در ترکیب یکی از آن نکات بود، او یکی از بازیکنان سطح پایه فولاد است و در تیم ملی جوانان حضور دارد. علیرضا کوشکی. که در پست غیرتخصصی بود در شرایط خوب و رضایت بخشی قرار داشت اما در اردو و بازی های دوستانه هدف شما این است که شرایط خوبی داشته باشید برای بازی رسمی و برنامه ریزی برای آینده که برای ما نکته مهمی است. که قطعا در بازی بعدی و آخرین بازی دوستانه تیم ما بهتر خواهد شد ما قبل از این اردو دو بازی دوستانه را باختیم و ناآماده به اینجا آمده ایم، قطعا اردوی خوبی برای ما خواهد بود و بهترین عملکرد را خواهیم داشت و سود آن را خواهیم دید. از این بازی های دوستانه و این اردو در لیگ برتر سعی کرده ایم بازی های دوستانه را طوری هماهنگ کنیم که همه به میدان برویم. 3 یا 4 روز مثل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا.


سرویس خبر شماره: 1856780
10 دسامبر 1401 در 09:38 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما برنامه ریزی می کنیم که بهترین باشیم