نکونام: جایگاه فولاد همیشه باید بهترین باشد

سرمربی فولاد در خصوص تعداد زیاد مصدومان این تیم گفت: به هر حال این آسیب ها در فوتبال ایران وجود دارد. ما بازیکنان لیگ برتری انگلیسی، اسپانیایی یا آلمانی نیستیم که توانایی این را داشته باشیم که هر سه پنج روز یک بار بازی کنیم و تحت فشار باشیم و مدام پرواز کنیم و تحمل کنیم. این مشکلات کار را سخت می کند. نکته دیگر اینکه من همیشه روی کار بدنی و فرم روحی و جسمی بازیکنان تاکید زیادی داشته ام اما به هر حال امسال در کنار تیم نبودم و شرایط بازیکنان برایم ایده آل نیست. باید با همین شرایط قهرمانی را تمام کنیم اما خدا را شکر بعد از مصدومیت های زیادی که هفته گذشته داشتیم، سه بازیکن ما آمدند و امیدواریم فردا بتوانند به تیم کمک کنند.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با فجر به شکایت وکیل این بازیکن اسپانیایی از فولاد واکنش نشان داد.

وی ادامه داد: نکته ای که دوست دارم فردا بازیکنان ما بدانند این است که فردا شرایط بازی باید به گونه ای باشد که تمرکز و تلاشمان به ما اجازه موفقیت بدهد، می دانیم که از این بازی چه انتظاری داریم و امیدوارم که داشته باشیم. فردا عملکرد خوبی داریم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی شیراز درباره این بازی گفت: با توجه به شرایطی که هر دو تیم در قرعه کشی دارند، این بازی برای هر دو تیم مهم است. در آن چند روز که با بازیکنان صحبت می کردیم، به آنها می گفتیم که باید به خودمان و تیممان، به فولادمان، به هواداران و باشگاهمان نگاه کنیم و بدانیم که جایگاه ما باید همیشه بهترین باشد. همیشه برای بهترین موقعیت تلاش کنید مانند همه بازی‌ها، می‌دانیم که بازی سختی داریم و باید تمرکز کامل داشته باشیم تا بتوانیم بهترین عملکرد خود را در زمین انجام دهیم.

نکونام در پایان در پاسخ به شایعه شکایت وکیل این بازیکن اسپانیایی از این باشگاه گفت: این بازیکن به ما گفته که فلانی مدیر برنامه های من است و می خواهم با این مدیر برنامه قرارداد ببندم و باشگاه فولاد اعلام کرده است. قرارداد امضا کرد. هیچ اتفاق دیگری نیفتاد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815586 |
25 مارس 1400 ساعت 14:10 |
400 امتیاز خبر|

0نظرات

وی افزود: نکته مهم این است که هیچ یک از بازیکنان ما با دیگر بازیکنان تفاوتی ندارند؛ چه بازیکن مصدوم باشد، چه روی نیمکت و چه روی سکو، مهم این است که نشان دهیم همه یک تیم هستیم و همه بازیکنانمان برای ما مهم است.حتی بازیکنانی که از لیست حذف شده اند نیز عملکرد خوبی در زمان بازی داشته اند. مصدومیت و غیبت بازیکنان ما را نگران نمی کند.امیدوارم شرایط برای تیم ما برای جام باشگاه ها ایده آل باشد زیرا ما یک بازی مهم داریم. کار در آنجا