نکونام: صنعت نفت تیم قابل احترامی است

وی افزود: باید با تمرکز بازی کنیم تا بتوانیم در بازی فردا حداکثر امتیاز را بگیریم. حریف ما تیم قابل احترامی است. آنها بازیکنان جوان و با تجربه خوبی دارند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و هر تیمی شایسته موفقیت باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به این شرایط اقتصادی و فشاری که روی مردم است، می دانیم چه فداکاری بزرگی انجام می دهند که به ورزشگاه می آیند و تیم محبوبشان را تشویق می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از فارس، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خوشحالی خود را از حضور هواداران در ورزشگاه ها اعلام می کنم. من از آنها برای حضور در بازی هفته گذشته قدردانی می کنم، همه ما می دانیم که فوتبال بدون هواداران چقدر بی معنی است. هفته گذشته توانستیم از حضور آنها استفاده کنیم. با توجه به این شرایط اقتصادی و فشاری که روی مردم برای زندگی وجود دارد، می دانیم که آنها چه فداکاری بزرگی انجام می دهند که به ورزشگاه می آیند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند.


سرویس خبر شماره: 1823351 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 21:38 |
306 |

0نظرات

نکونام با اشاره به بازی فردا گفت: با تیم خوب و آبرومند نفت آبادان بازی می کنیم. آنها بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند. به شهری می رویم که همه طرفدار این تیم هستند. طرفداران خوب و گرمی دارند. در خوزستان همه هواداران به خوبی از تیم خود حمایت می کنند و خون گرمی دارند. بازی فردا در آبادان ممکن است شرایط جدول دو تیم را تحت تاثیر قرار دهد. به خصوص برای ما باید با تمرکز بالایی بازی کنیم. باید خیلی مراقب و هوشمند باشیم تا مثل هفته گذشته سه امتیاز را از دست ندهیم. در دقیقه 85 بازی با یک خطای بسیار ساده و کودکانه این اتفاق رخ داد.

وی افزود: متاسفم که نمی توانیم کاری برای آنها انجام دهیم، فقط می توانیم در زمین تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم، خوشبختانه در این سه سال توانستیم با عملکرد خود آنها را خوشحال کنیم. اما از نظر معیشتی نمی توانیم به آنها کمک کنیم، امیدوارم رهبران کشور به فکر مردم و کسانی باشند که زیر این فشار زندگی می کنند.
رئیس فولاد گفت: من سیاسی صحبت نمی کنم و دوست ندارم سیاسی صحبت کنم. اما باید بگوییم که مردم نگران و ناراضی هستند که مسئولان پیگیر این موضوع هستند انشاالله زندگی خوب و راحتی داشته باشند. حالا سخت است بگوییم که می توانیم با فوتبال دوباره مردم را خوشحال کنیم. واقعاً آنقدر گرفتاری و مشکلات دارند که کار را برایشان سخت کرده است. امیدواریم حضورشان باعث شود 2-3 ساعت در زندگی غم هایشان را فراموش کنند. انشاالله که زندگی خوبی داشته باشند.