نکونام: ما اینجا هستیم تا به آرزوها و اهدافمان برسیم


سرویس خبر شماره: 1819511 |
24 جولای 1401 18:08 |
2,565 |

3نظرات

این شرایط برای فرات خوب نیست.

جواد نکونام پیش از بازی با آخال در لیگ قهرمانان آسیا از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد.

سرمربی فولاد افزود: در مورد ورزشگاه بازی ها تا امروز پیگیری می کردیم که یک تیم 5 بازی در یک ورزشگاه انجام می دهد و آنجا تبدیل به ورزشگاه خانگی آنها می شود زیرا به آن عادت می کند و پیشرفت می کند و هر روز آنجا حضور دارد. اما تیمی مثل ما باید چند بازی در یک استادیوم، دو بازی در استادیوم دیگر و یک بازی بیشتر در استادیوم دیگر انجام دهد و این برای همه تیم ها صدق نمی کند؛ این ارتباط و شرایطی است که آنها فراهم کرده اند. که بقیه شرایط خوبی دارند مثل این است که یک تیم از 6 بازی 5 بازی را در استادیوم انجام می دهد و آن هم به عنوان میزبان و بقیه تیم ها در مقابل او مهمان هستند.

وی با گلایه از فدراسیون فوتبال گفت: این شرایط نه برای AFC خوب است و نه برای ما چون در حال باخت هستیم. این درخواست را قبل از بازی ها داشتیم اما متاسفانه تغییری در آن ایجاد نشد. من از فدراسیون فوتبال کشورمان گلایه دارم چون به تیم های ما توجهی نمی شود. همانطور که می بینیم فدراسیون فوتبال از دیگر تیم های گروه ما تبعیت می کند و شرایط را فراهم می کند تا این اتفاقات برای آنها بیفتد اما ما نیم ساعت برای تغییر تلاش کردیم. شرایط برای همه تیم ها یکسان نیست و ارتباطات کمک می کند، اما ما از این شرایط رنج می بریم. این اولین چیزی بود که می خواستم در موردش صحبت کنم که خیلی مهم بود. ما از همه چیز آگاه هستیم، اما متاسفانه ارتباطی وجود ندارد تا بتوانیم شرایط را ایده آل کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد که در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا دو تساوی کسب کرده است، فردا به مصاف آخال می رود. جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با گلایه از شرایط متفاوت تیم ها در این رقابت ها گفت: ابتدا می خواهم درباره موضوعی صحبت کنم که در این لیگ بسیار مهم است. از ابتدای مسابقات تا به امروز سعی کرده ایم در اتفاقات و مشکلاتی که در ساعت و ورزشگاه وجود دارد تغییراتی ایجاد کنیم، اما فوتبال و کشور خودمان ایران رابطه ای را که باید وجود داشته باشد، ندارند تا بتوانیم این کارها را انجام دهید نه و اینکه در فوتبال کشور ما چندان به ما توجه نمی شود. از روز اول خواسته بودیم که اگر شرایط برای هر دو تیم یکسان باشد، ساعات بازی تیم ما هم یکسان باشد. سه بازی یک ساعت و سه بازی یک ساعت انجام می دهیم تا همه از شرایط تیم ها مطلع شوند. با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کردیم و از آنها درخواست کردیم، اما موافقت نکردند.

نکونام سپس درباره بازی فردا گفت: شناخت کافی از تیم مقابل داریم. تیم خوب و قابل احترامی است و به نظرم شرایط و بازیکنان باکیفیتی دارند و از نظر فنی و تاکتیکی قابل احترام هستند. می دانیم که آنها در برنامه هستند و قطعا بازی سختی خواهیم داشت. ما نیز اینجا هستیم تا به آرزوها و اهداف خود برسیم و در پایان با موفقیت از گروه خارج شویم. ما اینجا نیستیم که فقط بگوییم آنها تیم های خوب و قابل احترامی هستند. این برای ما کافی نیست. ما قبلاً این احترام و مراقبت را داشتیم و هنوز هم داریم. ما باید یک قدم بزرگتر به جلو برداریم و روی خروج از مرحله گروهی تمرکز کنیم. بارها گفته ام که تیم ما سخت ترین تیم غرب آسیاست، اما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و همانطور که کیفیت خود را نشان داده ایم، با تمرکز بیشتری وارد بازی ها شویم و حرفه ای تر عمل کنیم تا بتوانیم مانند گذشته پیروز از میدان خارج شویم. بازی قبلی مشکلی برای ما نخواهد بود که با کمترین امتیاز از زمین خارج شویم. امیدوارم فردا بهترین عملکردمان را داشته باشیم و موفق باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی