نکو به دنبال تجدید خاطره شیرین است!


سرویس خبر شماره: 2017560
9 اردیبهشت 1403 ساعت 03:12 |
510

0نقطه نظر

تکرار یک اتفاق شیرین با شکست قرمزهای تبریز:

جواد نکونام خاطره جالبی از تقابل با تراکتور دارد و به دنبال تکرار این اتفاق خواهد بود.

نکو به دنبال تجدید خاطره شیرین است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام سرمربی استقلال خاطره جالبی از تقابل با تراکتور دارد و با شکست این تیم در ورزشگاه فولاد آره نا توانست در رده سوم لیگ قرار بگیرد و جواز حضور در آسیا را کسب کند. .

در این دیدار تراکتورسازی تیمی ستاره دار داشت و بازیکنانی چون اشگان دژاگه، رضا اسدی، احسان حاج صفی، رشید مظاهری در این تیم حضور داشتند و با حضور این ستاره های سرشناس فوتبال ایران، فولادی ها توانستند شکست بزرگی را وارد کنند. در تراکتور و بالاتر آنها قرار است در رده سوم جدول لیگ برتر قرار گیرند و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

تک گل این دیدار را عارف آقاسی، مدافع فعلی تراکتورسازی برای تیم جواد نکونام به ثمر رساند. تقابل نکو و آغاسی در شرایطی متفاوت و با خاطره ای مشترک و دیگری با لباس قرمز انجام می شود. وظیفه بستن راه های دروازه استقلالی ها با شناختی که از سرمربی سابقش دارد.

1999394

استقلال در حالی به مصاف تراکتور می رود که شاگردان جواد نکونام این بار شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات دارند و برای کسب عنوان قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند. در خانه بازی خواهد شد. این فرصتی دیگر برای نکونام خواهد بود تا به یک شاهکار دیگر در دوران ورزشی خود دست یابد و با دستان پر تبریز را ترک کند.

جواد نکونام و استقلال از بازی های جام حذفی انصراف داده اند و با تمرینات و ریکاوری مناسب، آماده رویارویی حساس با تراکتور هستند و برای کسب امتیاز در این دیدار لحظه شماری می کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی