نگاهی به ثروت باورنکردنی ستاره لیگ برتر / از امضای قرارداد با اسپانسرهای ورزشی تا همکاری با برندهای معروف پوشاک

جک گریلیش و ساشا اتوود

گریلیش زمانی که در سال 2021 با قراردادی 100 میلیون پوندی و دستمزد هفتگی 300 هزار پوندی از استون ویلا به سیتی پیوست، گران‌ترین فوتبالیست تاریخ فوتبال بریتانیا شد. او در اولین فصل حضورش در تیم پپ گواردیولا عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و پس از آن قراردادهای پرسود به دست آمد.

جک گریش

جک گریش

او یک قرارداد 10 میلیون پوندی با گوچی و یک قرارداد اسپانسری با بوهومن امضا کرد که گفته می شود ارزش آن حدود 1 میلیون پوند است. به نظر می رسد که برند ژیلت نیز به دنبال جک است تا او را به شخصیت های ورزشی خود اضافه کند.

جک گریلیش، فوتبالیست انگلیسی قصد دارد تا قبل از 30 سالگی به ثروت 100 میلیون پوندی دست یابد. هافبک منچسترسیتی اخیراً پرسودترین قرارداد اسپانسرینگ کفش انگلستان را امضا کرد و با غول پوشاک ورزشی آلمانی پوما با مبلغ 10 میلیون پوند در سال پیوند خورد. خودی های صنعت ادعا می کنند که گریلیش، 27 ساله، به لطف موفقیت هایش در داخل و خارج از زمین و طرفداران زیادش، به زودی تقریباً 1 میلیون پوند در هفته درآمد خواهد داشت.

گریلیش اخیراً درباره قرارداد هفته‌ای 200000 پوند خود با پوما گفت: “این برند در چند سال گذشته واقعاً توجه من را به خود جلب کرده است.” به خصوص اخیراً همکاری آنها با سایر برندها، افرادی که از NBA، فرمولا به خدمت گرفته‌اند، بوده است. 1 و فوتبال، واقعا عالی است و من حتی مجبور نبودم به آن فکر کنم.”

یک منبع نزدیک به گریلیش گفت: “کارکنان سیتی از شنیدن ارزش قرارداد پوما برای جک متعجب شدند و واقعا برای او خوشحال هستند. ما قبلاً به شوخی می گفتیم که او مرد میلیون دلاری است اکنون ما فکر می کنیم که او باید نزدیک به پوند درآمد داشته باشد. 750000 در هفته در حال حاضر بازی و حامیان مالی او.”

همچنین بخوانید : گران ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر انگلیس / ژانویه 2023 و رکوردشکنی پسر آرژانتینی

جک گریش

گریلیش در نوامبر سال گذشته 6 میلیون پوند در یک عمارت هفت خوابه در زمینی به مساحت هشت جریب در حومه شهر چشایر خرج کرد. نامزد جک، ساشا اتوود، 27 ساله، یک مدل مشهور است و همچنین از زمان ورود به منچستر، چندین قرارداد پرسود را امضا کرده است. ساشا که از دوران مدرسه در بیرمنگام با جک دوست بوده، طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد و با التی مدل قرارداد امضا کرده است.

این مقاله را حتما بخوانید: عکس های زوج جدید که با بکهام و همسرش دعوا کردند / تهدیدهای شیک به مرگ / وقتی دیوید به ویکتوریا خیانت کرد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این مطلب را نیز بخوانید: عکس های عمارت جدید شگفت انگیز ستاره بلوز / باغی بزرگتر از اتحاد و ویژگی های خاص و شگفت انگیز

این مطلب را بخوانید: ستاره ای که می خواهد دیوید بکهام بعدی باشد/ تاریخچه مد، معاشرت و آرایشگری!

سان سال گذشته فاش کرد که تلفن‌های سیتی پس از امضای قرارداد با گریلیش، بی‌وقفه زنگ می‌خوردند. جوانان مانند او سربند می بندند و دختران نوجوان وارد اتحادیه می شوند تا لحظه ای او را از نزدیک ببینند. خبرنگار سان گفت: جک مجوز چاپ پول است. او در طول قراردادش با سیتی 86 میلیون پوند درآمد خواهد داشت، اما فعالیت‌های تجاری‌اش او را در سطحی متفاوت با بیشتر فوتبالیست‌ها قرار می‌دهد.