نگاه بارسلونا به دو ستاره لیگ برتری

بارسلونا به دنبال یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی بدون محدودیت مالی است و برای این کار باید سرمایه لازم برای بازگشت به قانون 1:1 لالیگا را جمع آوری کند. با در نظر گرفتن این موضوع، آنها لیست کوتاهی از اهداف تابستانی را تهیه کرده اند که دو تن از بهترین بازیکنان لیگ برتر در بالای لیست قرار دارند.

به گزارش اسپورت، بارسلونا برونو گیمارچه، هافبک نیوکاسل یونایتد و لوئیس دیاس، وینگر لیورپول را به عنوان اهداف اصلی خود معرفی کرده است. با وجود مشکلات مالی، سران باشگاه احتمال تکمیل هر دو قرارداد را رد نمی کنند. Gamemarche در نیوکاسل بند آزادسازی 100 میلیون پوندی دارد، اگرچه بارسلونا قصد ندارد این بند را آزاد کند. آنها باید تیم لیگ برتری را متقاعد کنند که به صورت اقساط پرداخت کند و احتمالاً همین امر در مورد لیورپول با دیاس نیز صادق است.

اگر بارسلونا نتواند پول دیاس را پرداخت کند، آماده است برای نیکو ویلیامز پیشنهاد بدهد. اما او یک بند آزادسازی نیز دارد، مانند گیمارچه در نیوکاسل که باشگاه اتلتیک از آن چشم پوشی نخواهد کرد.

در واقع، تعجب بزرگی خواهد بود اگر بارسلونا بتواند گیمارش یا دیاس را به خدمت بگیرد، چه رسد به هر دو. حتی اگر به قانون 1:1 برگردند، در شرایط مالی سختی قرار خواهند گرفت، بنابراین هواداران نباید توقع زیادی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: نقش این ستاره مشخص شد/ به پایتخت برنمی گردم!

سرویس اخبار فوتبال خارجی