نگاه خاص ساپینتو به بازیکنان ذخیره استقلال/ این بازیکنان سلاح مخفی پرتغالی ها هستند

ش



سرویس داخلی اخبار فوتبال

استقلال هفته آینده یک بازی مهم مقابل فولاد دارد. سرمربی استقلال در این دیدار به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با گل گهر محروم است و سعی می کند در ابتدای این دیدار همه مسائل تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کند.

مشخص است که سرمربی استقلال از بازیکنان ذخیره در تمرینات این تیم قدردانی می کند و سعی می کند آنها را در شرایط روحی و جسمی خوبی نگه دارد. از منظر سرمربی پرتغالی همه بازیکنان برای او مهم هستند به خصوص بازیکنانی که این روزها در ترکیب اصلی بازی نمی کنند. خوب، دلیل روشن است؛ در طول مسابقه، ساپینتو می تواند تقریبا نیمی از تیم را جایگزین کند و اگر بازیکنان تعویضی هنگام ورود به زمین رفتار خوبی داشته باشند، می توانند یک تغییر دهنده بازی باشند.

ریکاردو ساپینتو در تمرین روز گذشته استقلال نکات مهم و کلیدی را به سعید مهری و سجاد شهباززاده می گفت و مشخص است که امیر ارسلان مطهری نیز با دقت به آن صحبت ها گوش می دهد. بازیکنانی که مطمئناً می توانند شرایط بازی را به عنوان بازیکن تعویضی تغییر دهند. ریکاردو ساپینتو در این فصل تیم خوب و باتجربه ای روی نیمکت دارد و آنها به خوبی می دانند که حفظ این بازیکنان در شرایط مسابقه چه از نظر روحی و چه از لحاظ فنی می تواند به استقلال در قهرمانی لیگ برتر کمک کند.