نگرانی بزرگ برای بلژیک: هازارد دوباره مصدوم شد

ادن هازارد ستاره بلژیکی به دلیل مصدومیت در بازی امشب مقابل سلتیک غایب است.

نگرانی بزرگ برای بلژیک: هازارد دوباره مصدوم شد


سرویس خبر شماره: 1851429
11 نوامبر 1401 ساعت 10:29 |
549

1نقطه نظر


ادامه داستان مصدومیت هازارد در رئال به یک اتفاق عادی تبدیل شده است. از سال 2019، او 70 بازی را برای رئال از دست داده است و بازی مقابل سلتیک هفتاد و یکمین بازی است که او به دلیل مصدومیت نمی تواند در آن شرکت کند، آماری که شاید کمتر کسی بتواند آن را تکرار کند.
این موضوع باعث نگرانی تیم ملی بلژیک نیز خواهد شد. هازارد برخلاف رئال مادرید نقش کلیدی در تیم ملی کشورش دارد و روبرتو مارتینز بارها بر اهمیت این بازیکن در تیمش تاکید کرده است. در حالی که کمتر از سه هفته به آغاز جام جهانی قطر باقی مانده، مصدومیت این بازیکن اصلا خبر خوبی برای بلژیک نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف سلتیک می رود.
خیلی ها انتظار داشتند کریم بنزما در این دیدار غایب باشد و این به دیگر بازیکنان خط حمله رئال فرصت خودنمایی می دهد، اما حالا مشخص شده که این بازیکن فرانسوی در لیست رئال قرار دارد و نام هازارد در لیست اعلام شده توسط کارلو آنچلوتی قرار دارد. برای این بازی قابل مشاهده نیست
رسانه های اسپانیایی مدعی شدند بازیکن بلژیکی دیروز عضله ران خود را دچار مصدومیت کرده و درد ناشی از آن با پزشک تیم مشورت کرده و به همین دلیل جایی در لیست این تیم برای بازی با سلتیک نخواهد داشت.