نگرانی بزرگ برزیل: آیا آنها نیمار را از دست داده اند؟ (تصویر)

در دقیقه 79، نیمار به نیمکت برزیل اطلاع داد که باید تعویض شود زیرا دردی که احساس می کرد غیرقابل تحمل شده بود. او با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد تا آنتونی به جای او وارد زمین شود. دوربین ها بلافاصله نیمار را روی نیمکت نشان دادند که پیراهنش را روی صورتش کشیده بود تا اشک هایش در تلویزیون دیده نشود.

در سوت پایان، نیمار لنگ لنگان به تونل ورزشگاه رفت و منتظر نشد تا این پیروزی را با هم تیمی هایش در زمین چمن ورزشگاه لوسیل جشن بگیرد. دکتر رودریگو لاسمار، پزشک تیم اصلی برزیل، نیمار را در تونل ورزشگاه همراهی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لحظاتی بعد تیم پزشکی برزیل دور نیمار جمع شده بودند و روند درمان مصدومیت او آغاز شده بود. اما تصاویر منتشر شده توسط برخی رسانه های برزیلی نشان می دهد که نیمار از احتمال جدی بودن مصدومیتش و غیبت در بازی های بعدی جام جهانی بسیار نگران و ناراحت است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه برزیل موفق شد اولین بازی خود در جام جهانی قطر را با پیروزی 2 بر صفر مقابل صربستان به پایان برساند، یکی از نگرانی های سلسائو در این دیدار مصدومیت ستاره بزرگش نیمار بود.


سرویس خبر شماره: 1855366
4 دسامبر 1401 در 00:39
44 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

نیمار در دیدار برزیل و صربستان که با نتیجه 2 بر صفر به سود سلسائو به پایان رسید مصدوم شد و با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.

نگرانی بزرگ برزیل: آیا آنها نیمار را از دست داده اند؟  (تصویر)