نگرانی بزرگ رئال برای نهایی کردن انتقال بلینگهام

در حالی که همه منتظر رسمی شدن این انتقال هستند، مصدومیت زانو و گزارش روزنامه دیلی میل بر نگرانی ها افزود. زانویش آسیب دیده است و باشگاه دورتموند اطلاعات بیشتری در این باره نداد. طبق ادعای رسانه های انگلیسی، بلینگهام ممکن است به عمل جراحی زانو نیاز داشته باشد که باعث ایجاد شک و نگرانی در باشگاه رئال مادرید شده است. اگرچه نام او در فهرست انگلیس برای هر دو بازی مقابل مالت و مقدونیه شمالی در مقدماتی یورو 2024 وجود دارد، اما در صورت انجام عمل جراحی از لیست خارج خواهد شد.

جاد در آخرین روز بوندسلیگا مقابل ماینتس در ترکیب اصلی دورتموند غایب بود و غیبت او برای زردپوشان تمام شد. دورتموند با تساوی 2-2 لیگ را از دست داد و بلینگهام با اشک ورزشگاه را ترک کرد. شاید این آخرین حضور او به عنوان بازیکن دورتموند در وستفالن باشد، زیرا او چند هفته پیش با رئال به توافق نهایی رسید و تنها اعلام رسمی نقل و انتقالات باقی مانده است.

1879179

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بوروسیا دورتموند وضعیت مصدومیت جود بلینگهام را روشن نکرده است و در انگلیس و اسپانیا نگران هستند که او مجبور به عمل جراحی شود. این در حالی است که رئال مادرید در تلاش است تا با او قرارداد امضا کند.

1881518


سرویس خبر شماره: 1940958
ژوئن 09, 1402 در 6:15 ب.ظ
6.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

زانو آسیب دیده و جراحی

به گزارش AS، رئال مادرید قصد دارد منتظر مشخص شدن وضعیت زانوی آسیب دیده جود بلینگهام باشد و فعلا با او قراردادی امضا نخواهد کرد.

نگرانی بزرگ رئال برای نهایی کردن انتقال بلینگهام

به گزارش AS، رئال مادرید با اطلاع از وضعیت کامل زانوی بلینگهام قصد دارد قرارداد نهایی را با بلینگهام امضا کند و تا آن زمان صبر خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی