نگرانی جدی برای جود: بلینگهام ناامید شده است


سرویس خبر شماره: 2051328
7 جولای 1403 در 10:36 ق.ظ |
548 امتیاز خبر

0نقطه نظر

وین رونی ستاره سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که جود بلینگهام از شرایط این تیم ناامید است.

نگرانی جدی برای جود: بلینگهام ناامید شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس موفق شد در جمع تیم های جواز حضور در مرحله یک هشتم جام ملت های اروپا 2024 قرار بگیرد و در این مرحله باید به صورت یک نفره به مصاف تیم ملی اسلواکی برود. شگفتی ها این مسابقات به نام

اما عملکرد سه شیرها در مرحله گروهی یورو 2024 که با دو تساوی مقابل تیم های ملی دانمارک و اسلوونی و همچنین پیروزی مقابل تیم ملی صربستان همراه بود، انتقادات زیادی را از سوی این تیم برانگیخت. بازیکنان این تیم و کادر فنی آنها به ویژه گرت ساوتگیت ایس.

2047938

رونی در مصاحبه ای با دیلی فوتبال پادکست گفت: “جاد در بازی اول خوب شروع کرد اما مطمئن هستم که بعد از آن گفت که در دو بازی بعدی در بهترین حالت خود نبود.” من فکر می کنم او بسیار ناامید به نظر می رسد.

من دقیقا در این شرایط و در این موقعیتی بوده ام که او در آن قرار دارد. حتی در بازی مقابل اسلوونی هم می توانستید او را ببینید که دستانش را با ناراحتی در هوا تکان می دهد. به عنوان یک بازیکن بزرگ برای تیم ملی انگلیس و رئال مادرید، نشنیدم که او چیزی بگوید. چه خبره ؟ او با تمام توانش در زمین است، اما ادامه این وضعیت می‌تواند باعث شود عصبانیت او به‌طور ناگهانی در زمین بازی کارت قرمز دریافت کند.»

مجله اخبار فوتبال خارجی