نگرانی در اردوگاه فرانسه؛ هوگو لوریس مصدوم شد

فرانسوی ها می ترسند مصدومیت لوریس جدی باشد و او حتی نمی تواند در جام جهانی برای مدافع عنوان قهرمانی بازی کند. از طرفی تاتنهام و آنتونیو کونته بی صبرانه خبر مصدومیت دروازه بان فرانسوی خود را دنبال می کنند. با بازگشت ستاره های ملی از تورنمنت داخلی، تاتنهام بازی مهمی برابر آرسنال دارد و غیبت لوریس می تواند خبر بسیار بدی برای شاگردان آنتونیو کونته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، تیم فرانسه که یکشنبه هفته آینده در لیگ ملت های اروپا به مصاف اتریش و دانمارک می رود، اخبار نگران کننده ای دریافت کرده است. طبق اعلام فدراسیون فوتبال این کشور، هوگو لوریس مصدوم است و حداقل در این دو دیدار حضور نخواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1844498
28 سپتامبر 1401 ساعت 8:40 ب.ظ.
343 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که کاپیتان تیم ملی این کشور در جریان پیروزی 6 بر 2 تاتنهام مقابل لسترسیتی از ناحیه ران آسیب دید و در دیدار مقابل اتریش و دانمارک حضور نخواهد داشت. به گزارش خبرگزاری فرانسه، آلبان لافونت، دروازه بان نانت در این دیدارها به جای لوریس از دروازه خروس ها محافظت خواهد کرد.

تا این لحظه از میزان مصدومیت لوریس اطلاعی در دست نیست و اعلام نشده که او چه مدت دور از میادین خواهد بود.

فرانسه اعلام کرد هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تاتنهام، نمی تواند هفته آینده در لیگ ملت های یوفا به میدان برود.

نگرانی در اردوگاه فرانسه؛  هوگو لوریس مصدوم شد