نگرانی در ایالات متحده؛ خبری از دی یانگ هست؟

لاپورتا در مراسم معارفه رسمی ژول کنده گفت که بارسلونا می داند که باید خریدهای جدید خود را در اسرع وقت ثبت کند و بازیکنان مازاد را تعیین کند. او در ادامه گفت که لالیگا ممکن است نظر متفاوتی داشته باشد در حالی که به اجرای سریع این اقدامات امیدوار است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اظهارات خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا در مراسم معرفی رسمی خرید جدید این تیم، ژول کوند، منچستریونایتد را نگران کرده است و باشگاه انگلیسی معتقد است که مدیران بارسلونا عجله ای برای فروش ندارند. ستاره هلندی آن، فرانکی دی یونگ. .

به گزارش رسانه های انگلیسی، طبق صحبت های رئیس بارسا، باشگاه کاتالانی می تواند به این نتیجه برسد که در فرصت اندکی که برای آنها باقی مانده است، امکان ثبت نام رسمی بازیکنان جدید و واگذاری مازادهای خود را ندارند. اتاق ها در این صورت، فروش فرانکی دی یونگ به زمان دیگری موکول خواهد شد و یونایتد ممکن است نتواند تا ژانویه خرید رویایی خود را تکمیل کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته این اولین بار نیست که لاپورتا در مورد انتقال هافبک هلندی اظهارات ضد و نقیض می کند. در طول تابستان، رئیس بارسا هر از گاهی انگیزه های متناقضی را برای یونایتد ارسال کرد، اما سران باشگاه انگلیسی این اقدامات را به عنوان استراتژی لاپورتا در تلاش برای بازاریابی ستاره هلندی ارزیابی کردند.

پس از مدت ها تلاش برای جذب فرانکی دی یونگ، منچستریونایتد به شدت نگران اظهارات اخیر رئیس بارسلونا است.

این خبر تکان دهنده و تلخی برای منچستریونایتد خواهد بود. شیاطین سرخ بیشتر تابستان را برای جذب فرانکی دی یونگ سپری کردند و به جرات می توان گفت که هافبک هلندی اولین هدف نقل و انتقالات شیاطین سرخ بود.


سرویس خبر شماره: 1836543
اوت 11, 1401 در 11:26 ب.ظ
6.9 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر