نگرانی در وحدت؛ آیا سیلوا از سیتی خداحافظی کرد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گمانه زنی ها درباره جدایی سیلوا از منچسترسیتی و انتقال به بارسلونا همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد هیچ چیز برای هیچ کدام از دو طرف تمام نشده است.
پپ گواردیولا قبلا گفته بود که اگر بازیکنی بخواهد سیتی را ترک کند، باشگاه مانع او نخواهد شد و به نظر می رسد این بازیکن نیز علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا در فصل جدید دارد.
روز گذشته سیتی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 مقابل این تیم پیروز شود اما رفتار سیلوا در این بازی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت.


تماشاگرانی که دیروز برای تماشای بازی راهی ورزشگاه اتحاد شده بودند، هافبک پرتغالی را تشویق کردند و او آخرین نفری بود که زمین را ترک کرد تا به احساسات هواداران سیتی پاسخ دهد و آنها را تشویق کند.
این اتفاق باعث شد تا بسیاری از هواداران سیتی احساس کنند که این آخرین روزهای حضور سیلوا در منچسترسیتی است و او با این حرکت به نوعی از آنها خداحافظی کرده است.
گواردیولا پیش از این از سیلوا تمجید کرده و گفته که همیشه روی او حساب می کند، اما این بازیکن دیروز مانند بازی هفته اول مقابل وستهم همچنان روی نیمکت بود و در ترکیب اصلی سیتی بازی نکرد. او تاکنون در دو هفته ابتدایی لیگ تنها 37 دقیقه بازی کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838244
23 مرداد 1401 ساعت 12:51 |
نمایش 3K |

0نقطه نظر

تردیدها در مورد آینده برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی همچنان وجود دارد.