نگرانی ساوت گیت: افت بد ستاره انگلیسی چلسی


سرویس خبر شماره: 1849990
03 آبان 1401 ساعت 13:51 |
6.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مهاجم انگلیسی در تابستان با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از منچسترسیتی جدا شد و برای تقویت خط حمله این تیم به چلسی پیوست، اما همه چیز آنطور که می خواست پیش نرفت.
او از زمانی که گراهام پاتر هدایت این تیم را برعهده گرفت و جانشین توماس توخل شد، گلی به ثمر نرسانده است. آخرین گل او برای چلسی برابر ردبول سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در 14 سپتامبر و آخرین گل او در لیگ برتر در برابر ساوتهمپتون در 30 آگوست به ثمر رسید.
انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی قطر در اولین روز این رقابت ها به مصاف تیم ملی ایران می رود سپس به مصاف آمریکا و ولز می رود. افت استرلینگ در این مدت می تواند برای تیم ساوتگیت که اکنون با مصدومیت ها و چندین بازیکن دور از اوج خود دست و پنجه نرم می کند، بسیار مضر باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استرلینگ همیشه در تیم ملی انگلیس عملکرد خوبی داشته است و می توان گفت در جمع 5 بازیکن برتر این تیم یا شاید بهتر از آن قرار داشت.
او در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی برای تیم ملی داشت و در یورو 2020 نیز نقش مهمی در صعود آنها به فینال این رقابت ها داشت.
در 60 بازی که تحت مدیریت ساوت گیت انجام داد، 48 بازی در ترکیب اصلی انجام داد و در 4 بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
اما اکنون تردیدهایی وجود دارد که آن درخشش در جام جهانی قطر نیز تکرار شود. در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع این رقابت ها فاصله داریم، استرلینگ در چلسی وضعیت خوبی ندارد و با اوج فاصله دارد.

وضعیت سلامتی رحیم استرلینگ، مهاجم تیم ملی انگلیس در چلسی، گرت ساوتگیت را نگران کرده است.

نگرانی ساوت گیت: افت بد ستاره انگلیسی چلسی