نگرانی سرمربی عربستان برای جام جهانی 2022

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تدارکاتی مقابل کرواسی گفت: بازیکنان من هر کاری که باید انجام دهند، هر نتیجه ای که باید انجام دهند، انجام می دهند. این بازی.” ما بازی های دوستانه زیادی انجام دادیم، اما مهمترین چیز برای من این است که در جام جهانی هم سطحی را داشته باشیم که در بازی های دوستانه داریم.

وی افزود: ما با فوتبال زندگی می کنیم و باید خود را با شرایط وفق دهیم. یکی از صفات خوب انسانی است که او را با شرایط محیطی و شرایط اضطراری سازگار می کند. من همیشه به بازیکنانم می گویم که باید برای بازی مقابل آرژانتین آماده باشند و برای جام جهانی آماده باشند.

رنار در پایان درباره نوشته فهد المولد گفت: دلم برایش تنگ خواهد شد. چون بازیکن مهمی است و در دیدارهای مقدماتی 4 گل زد و 4 پاس گل داد اما بازیکنی که جایگزین او شد بازیکن بسیار خوبی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سپس سرمربی عربستان گفت: به بازیکنانم اعتماد کن. شما آنها را خوب می شناسید، پس باید صبور باشیم. چون در یک تورنمنت قدرتمند بازی می کنیم و وظیفه کل تیم صبر و اعتماد است. به این ترتیب همه به تیم ملی عربستان افتخار خواهند کرد.

سرمربی فرانسوی عربستان می گوید اگر بازیکنانش اعتماد کنند، افتخار خواهند کرد.

نگرانی سرمربی عربستان برای جام جهانی 2022


سرویس خبر شماره: 1853741
24 نوامبر 1401 در 11:26 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رنارد: ما باید چنین سطحی را در آنجا داشته باشیم