نگو حسینی میره چیکار کرده؟/ دروازه بان خارجی هزینه اضافی برای استقلال است.


منصور رشیدی دروازه بان و مربی سابق استقلال در گفتگو با خبرزاشی در مورد وضعیت فعلی باشگاه و تیم استقلال و همچنین شرایط دروازه بانی و حضور یک دروازه بان خارجی برای این تیم اظهارات زیر را بیان کرد. که در زیر می توانید بخوانید:

آیا می دانید که گفته می شد یک گارد خارجی قرار است به استقلال بیاید؟

نمی دانم این حرف ها برای چیست و از کجا آمده است. ما دروازه بان خوبی داریم و نیازی به دروازه بان خارجی نداریم. البته خوب است که یک دروازه بان خوب دیگر در تیم استقلال داشته باشیم اما این کار را انجام دهیم. خرج کردن با آن دلار به آن قیمت و با قیمت بالا برای یک دروازه بان خارجی به نظر من اشتباه است. در حال حاضر دروازه بان های جوان بسیار خوبی در کشورمان داریم که می توانند آینده دروازه بانان ایران باشند.

اما خیلی از تیم ها از بازیکنان خارجی استفاده می کنند؟

بله، گاهی در پست های خاصی نیاز به بازیکن است که ما در کشور کمبود داریم. مثلا یک هافبک میانی یا یک مهاجم نهایی. اما هیچ کمبودی در دروازه بان نداریم. فصل گذشته که 3 دروازه بان ذخیره تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا کردند، دیدیم که چقدر توانایی های آنها خوب است و توانستند خودشان را ثابت کنند. آنها باید زمین را ببینند و در نهایت آینده دروازه بانان را در فوتبال ایران بسازند. با هزينه هاي بيش از حد، من فقط از دلار و سنت براي پرداخت به دروازه بان خارجي صحبت نمي كنم.

در این مورد بیشتر چه می خواهید بگویید؟

اگر دروازه بان خارجی را بیاورید، علاوه بر پرداخت دلار به او، باید برای او محل اقامت نیز فراهم کنید، راننده ای استخدام کنید تا او را هر روز به تمرین و مسابقات ببرد و در نهایت اگر انگلیسی بلد نیست، باید برای آن مترجم استخدام کنید همه اینها برای تیم و باشگاه پول زیادی به همراه دارد. تا جایی که ممکن است مجبور شوید تا دو بازیکن را برای گرفتن یک بازیکن خرج کنید.

نگویید حسینی می رود، چه کرده است / دروازه بان خارجی برای استقلال هزینه اضافی دارد؟

اما اگر حسینی نتواند در تیم استقلال به کار خود ادامه دهد، باید با چنین شرایطی با استقلال موافقت کند، چون نظم، پورحمیدی و دیگر دروازه بان های خوبی مثل اخباری با تیم هایشان قرارداد دارند؟

چرا حسینی باید از استقلال برود؟ من نمی فهمم این پسر خوب چه کرد که او را از بازی برای تیمش باز داشت. متأسفانه آنقدر به این مشکلات دامن می زنند که یک حرف و شایعه مزخرف در نهایت به واقعیت تبدیل می شود. نباید درباره جدایی حسینی از استقلال صحبت کنیم. او دروازه بان استقلال است و معتقدم تا زمانی که می تواند در سطح بالایی فوتبال بازی کند باید در این تیم بماند و به خودش و استقلال افتخار کند.

به هر حال گاهی سوالات خاصی در داخل فدراسیون فوتبال یا مراجع بالاتر مطرح می شود؟

اگر سید حسین حسینی نمی خواهد در استقلال بماند، به نظرم باید بیاید و شفاف توضیح دهد که چرا این اتفاق افتاد. زمانی می خواست خودش از استقلال برود و از نظر مالی یا مسائلی از این دست دلایل خاص خودش را داشت، اما حالا که فصل را با کمترین گل به پایان رساند و در سال های پایانی فوتبالش به سر می برد، دیگر نباید قبول کند. که بی دلیل از استقلال می رود و چیزی نمی گوید. او دروازه بان خوبی است و جزو فوتبالیست های با اخلاق محسوب می شود. امیدوارم این اظهارنظرها در حد شایعه باشد و در شروع تمرین دوباره حسینی را در جمع بچه های تیم ببینیم.

بیشتر بخوانید: نمی دانم دروازه بان خارجی استقلال با چه کسانی مذاکره کرده است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال