نیازمند: چشمانم دو درجه آستیگمات شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان با برتری 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان به تساوی با برتری استقلال دست یافت تا رقابت قهرمانی در چند هفته اخیر به داغ ترین شکل ممکن تماشا شود. پیام الرشیم معتقد است تیمش بدون توجه به نتایج رقبای خود باید در چهار بازی بعدی خود پیروز شود.


سرویس خبر شماره: 1921299
27 آوریل 1402 ساعت 01:30
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من حقیقت را قبول دارم، کلین شیت نتیجه کار گروهی است

فرسه درباره اظهارنظر اخیر علیرضا حقیقی درباره کلین شیت ضعیف و ملاک قضاوت دروازه بانان در فوتبال ایران گفت: من فقط مصاحبه او را شنیدم و دقیقاً نمی دانم چه گفته است، تا حدی موافقم. تیم کلین شیت می کند، تا حدودی به کار تیمی مربوط می شود، در عین حال به رکورد 940 دقیقه رسیدم، همچنین چندین بار گفته ام که کلین شیت نتیجه تلاش جمعی تیم است نه یک یا دو نفر. در آن شرکت کنید هر بار سازمان اگر دفاع خوب باشد، تیم کلین شیت خواهد کرد. دروازه بان نقش مهمی دارد، اما این سازماندهی تیم است که کمک می کند.

او درباره لیزرهای زیادی که در بازی به چشمانش پرتاب شد تاکید کرد: چون چشمانم عادت کرده اعتراضی نکردم آنقدر لیزر انداختند که اگر نمی انداختند. در آن صحنه، می‌گفتم داور، بازی را متوقف کن.» بیایید ببینیم پرتابگرهای لیزری کجا رفتند؟ وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم، گروهی از هواداران وارد زمین شدند و کارمان متوقف شد و بعد از شروع بازی، 30-40 چراغ سبز به سمت ما آمد. من نمی دانم این همه لیزر از کجا آمده است. فک کنم چشمام دو درجه آستیگمات گرفت! این موارد بسیار ابتدایی هستند و باید از آنها اجتناب کرد. فکر می کنم در کشورهای اروپایی متخلفان به راحتی شناسایی و با آنها برخورد می شود. در کشور ما نیز باید به این موضوع رسیدگی شود. “



مجله اخبار فوتبال داخلی

او پس از بازی با مس از هواداران تیمش تشکر کرد و گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی داریم. استرس و فشار در راه قهرمانی بیشتر شد اما خدا را شکر از پس آن برآمدیم. من به بچه های تیم قدرت خدا را می گویم. همه تماشاگران ما برای ایجاد چنین فضایی به یک اندازه گرم هستند. در سال های اخیر کمتر شاهد چنین فضایی بودیم و کار ما را برای حریف آسان و سخت کرده است. ما انتظار داریم حمایت از این تیم رشد کند و ما هم همینطور. ما قدم به قدم پیش می رویم.

پیام فراسیم دروازه بان سپاهان تاکید کرد که تیمش اگر می خواهد قهرمان شود باید 4 بازی آینده خود را برد.

نیازمند: چشمانم دو درجه آستیگمات شده است

دروازه بان سپاهان درباره رقابت های هیجان انگیز چند هفته اخیر برای قهرمانی افزود: تمرکز من روی بازی های خودمان است، البته همه ما این گونه هستیم، رقابت طبیعی است، اما ما چهار فینال داریم و باید. برنده، چهارمین.