نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی


سرویس خبر شماره: 2018266
12 مه 1403 در 05:06
218

0نقطه نظر

تیم نیروی زمینی در آستانه صعود به لیگ یک قرار دارد.

نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو هفته تا پایان لیگ دسته دوم باشگاه های کشور باقی مانده و رقابت سه تیم بالای جدول رده بندی به اوج خود رسیده است.

روز گذشته در یکی از مهمترین دیدارها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار شش امتیازی با برتری یک بر صفر شاگردان فرشاد پیوس مقابل ماهشهر به پایان رسید.

حالا این دو تیم 45 امتیازی هستند و نماینده ماهشهر به لطف بهترین تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد. اما در تهران تیم پیشرو نیروی زمینی با پیروزی 4 بر صفر مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که دو هفته به پایان فصل مانده است، شانس اول قهرمانی را دارد. و به لیگ یک صعود کند.

پیچ استقلالبا این حساب در صورت کسب سه امتیاز نیروی زمینی در دو دیدار اخیر خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم، حتی در صورت پیروزی دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر، این شاگردان ابهری تیم اول لیگ برتر خواهند بود. . .یکی صعود می کنند. در عین حال شاگردان این مربی مجرب نیروی زمینی قول داده اند تا آخرین لحظه برای انجام این وظیفه تلاش کنند.

تیم تهران سابق اکنون با هدایت مصیب زاده و مربیگری ابهری با بازیکنان مصمم و کادری دلسوز راهی مسابقات قهرمانی می شود. تیمی که با کمترین هزینه و حمایت همیشگی فرمانده نیروی زمینی امیر سرتیپ حیدری، فوتبال تهران را در لیگ آزادگان سهمیه خواهد کرد و ثابت می کند که می توان در محیطی سالم و بدون مرز نتیجه گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی