نیلوفر اردلان: سال آینده تیم قدرتمندتری خواهیم ساخت

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان می گوید مدیرعامل این باشگاه از او برای فصل آینده برنامه خواسته است.


سرویس خبر شماره: 1821379 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 18:15 |
196 |

0نظرات

مدیرعامل پیکان در این قهرمانی نقش ویژه ای داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتسال بانوان پیکان چند روز پیش به مقام قهرمانی دست یافت. پیکانی که برای اولین بار روی فوتسال بانوان سرمایه گذاری کرد، به موفقیت چشمگیری دست یافت. نیلوفر اردلان سرمربی سرشناس تیم فوتسال بانوان پیکان نقش بسزایی در کسب این جام داشت و حالا امیدوار است تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازد و دوباره برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند.
نیلوفر اردلان در گفت وگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” پس از قهرمانی پیکان در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: با وجود اینکه چند روز از فینال و قهرمانی تیم ما می گذرد اما همچنان از این اتفاق خوشحالیم. خدا را شکر که این عنوان مهم کسب شد و امیدواریم این موفقیت ها برای سری پیکان تداوم داشته باشد.
وی درباره برنامه های خود برای آینده تیم فوتسال بانوان پیکان گفت: فردای فینال لیگ به دیدار آقای اتابخش مدیرعامل باشگاه رفتم و با ایشان صحبت کردم. برایم جالب بود که بلافاصله به من گفت برنامه هایم را برای فصل آینده اعلام کنم. لیست بازیکنان مورد نظرم برای فصل آینده را جمع بندی می کنم و به سرپرست باشگاه اعلام می کنم تا انشاالله بتوانیم تیم قدرتمندتری نسبت به پارسال بسازیم و راهی مسابقات شویم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان همچنین تاکید کرد: باشگاه بزرگ پیکان شایسته بهترین ها در ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین جناب آقای اتابخش مدیر باشگاه سرمایه گذاری خوبی در ورزش بانوان به ویژه فوتبال بانوان صورت گرفته است. . مدیریت باشگاه پیکان فصل گذشته در کسب عنوان قهرمانی بسیار موثر بود. شهادت می دهم که آقای اتابخش از زمان حضورش در هر شرایطی در کنار تیم بوده و سعی کرده روحیه اعضای تیم را تقویت کند تا بتوانیم آمادگی خوبی برای مسابقات داشته باشیم.
وی افزود: از مدیر باشگاه و همه نزدیکان که در این مدت تلاش کردند پیکان به مقصد برسد تشکر می کنم. بدون حمایت آنها، ما قطعا نمی توانستیم به همدلی دست پیدا کنیم و بر ناملایمات غلبه کنیم. این اتفاق اما افتاد و با حمایت همه جانبه این جام مهم به گروه پیکان و زحمتکشان مجموعه ایران خودرو اهدا شد.
اردلان در پایان افزود: شک ندارم با نگاه و اخلاق ورزشی مدیرعامل باشگاه پیکان اتفاقات خوبی در آینده در انتظار همه تیم های ورزشی این باشگاه است. همچنین سعی می کنیم برای فصل آینده تیم خوبی بسازیم و تا جایی که امکان دارد به مسابقات راه پیدا کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی