نیل جونز با وجود بحران مصدومیت، برای هواداران لیورپول یک نکته مثبت به نظر می رسد

برای هواداران لیورپول آسان است که به خاطر موجی از نگرانی‌های مصدومیتی که تیم را ویران می‌کند احساس ناامیدی کنند، اما نیل جونز نکته مثبتی را به صدا درآورده است که ارزش توجه دارد.

پل جویس روزنامه‌نگار تایمز امروز گزارش داد که دیوگو جوتا و کورتیس جونز فینال کارابائو کاپ آخر هفته آینده را از دست خواهند داد، زیرا هر دو از برد روز شنبه مقابل برنتفورد لنگندند و مهاجم پرتغالی تا دو ماه از میادین دور خواهد بود.

با این حال، نیل جونز در صحبت با EOTK Insider خاطرنشان کرد که قرمزها در این فصل با مشکلات متعدد مصدومیت دست و پنجه نرم کرده‌اند تا نزدیک به دو سوم راه را در صدر لیگ برتر قرار دهند.

این روزنامه نگار تصریح کرد: آنها (بازیکنان مصدوم) از دست خواهند رفت، اما لیورپول در تمام فصل نشان داده است که عمق تیم را برای مقابله دارد. قبل از بازی (برنتفورد) نگاه کنید، زمانی که اخبار آلیسون بکر منتشر شد، سپس کائویمهین کلهر واقعاً خوب بازی کرد.

“مردم گفتند که لیورپول بدون ترنت الکساندر-آرنولد نمی تواند کنار بیاید و سپس کانر بردلی تا جایی پیش رفت که وقتی ترنت برگشت، مردم گفتند که احتمالاً نباید مستقیماً به خانه بازگردد. شما آن را در شروع فصل دیدید. با مجروح شدن جوئل ماتیپ و پر کردن جای جارل کوانسا.

من هیچ شکی در مورد توانایی این تیم لیورپول برای رسیدگی به مصدومیت ندارم، اما شما دوست دارید بهترین اخبار ممکن را برای جوتا و جونز ببینید. بعید می دانم خبر خوبی برای جوتا باشد.

“شما می خواهید از خیلی بیشتر اجتناب کنید، زیرا به مرحله ای می رسد که نمی توانید غیبت های بیشتری را تحمل کنید، اما من فکر نمی کنم لیورپول هنوز آنجا باشد.”

بیشتر بخوانید: روزنامه‌نگار یکی از انتقال‌های لیورپول را نام می‌برد که دوست دارد FSG بیشتر تکرار شود.

بیشتر بخوانید: “این کار بیهوده ای است…” – از لیورپول خواسته شد برای یک کاندیدای مدیریتی برجسته “تلاش” کند

جونز با بیان اینکه هر بار که یک سد به ظاهر فاجعه بار جلوی لیورپول به شکل آسیب دیدگی قابل توجهی قرار گرفته است، آنها راهی برای دور زدن آن پیدا کرده اند که شخص دیگری به طور قابل ستایشی جلوتر رفته است.

کلهر، بردلی و کوانسا سه نمونه برجسته هستند، همراه با جو گومز که به خوبی در پست دفاع چپ وقتی اندی رابرتسون و کوستاس تسیمیکاس کنار گذاشته شدند، و جوتا خلاء ناشی از غیبت مو صلاح در ماه گذشته را بدون زحمت پر کرد.

این عمق ترکیب است که قرمزها را قادر می‌سازد تا در طول فصل در مسیر چهارگانه بالقوه باقی بمانند، اما همانطور که روزنامه‌نگار به درستی می‌گوید، نقطه اوج از نظر مصدومیت در آنفیلد نمی‌تواند دور از دسترس باشد.

همچنین کمکی به برگزاری هشت مسابقه از هم‌اکنون تا 17 مارس نمی‌کند، دوره‌ای که قرار است هر بار که بازیکنی بیش از چند ثانیه در زمین می‌ماند، طرفداران را به شکلی درآورد.

اگر لیورپول بتواند ماه آینده را با امیدهای خود در لیگ اروپا و جام حذفی همچنان دست نخورده ببیند و در صدر لیگ برتر باقی بماند، با توجه به تعداد غیبت های مصدومیتی که در حال حاضر ما را رنج می دهد، تیم کار قابل توجهی انجام داده است.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: جانشین کلوپ در لیگ پرتغال؟ چرا Postecoglou ممنوع است، FSG باید از یک انتقال تابستانی و خیلی بیشتر یاد بگیرد!

https://www.empireofthekop.com/2024/02/19/neil-jones-liverpool-coping-injury-crisis/ منبع: