نیل جونز: هدف اصلی هافبک لیورپول احتمالاً «بسیار کمتر» از قیمت فعلی خواهد بود.

نیل جونز این سوال را مطرح کرده است که آیا چلسی می تواند تابستان امسال 70 میلیون پوند برای میسون مانت دریافت کند یا خیر.

این بازیکن 24 ساله اخیراً از رکودی رنج می برد، هرچند که شاید بتوان آن را به مبارزات کلی تیم مرتبط دانست – به هیچ وجه بی شباهت به آنچه در نیمه قرمز مرسی ساید تجربه می شود. تغییر در مدیر و هزینه های نامحدود.

این در حالی است که لیورپول به شدت علاقه مند است، همانطور که صبح امروز گزارشی از آن حمایت شده است ورزشکاران، که گفته می شود قبلاً به این فکر می کنند که چه نوع قراردادی می تواند مرد انگلیسی را ترغیب کند تا از روابط طولانی مدت خود با استمفورد بریج چشم پوشی کند.

“من قطعا با جیمز موافقم. 70 میلیون پوند برای بازیکنی که یک سال از قراردادش باقی مانده است.» روزنامه نگار GOAL به طور انحصاری فاش کرد Redmen TV در برنامه Journo Insight خود.

همانطور که گفته شد، فرصت شروع دوباره با تیمی که نیاز مبرم به اپراتورهای هافبک جدید دارد، به ویژه یکی که به زودی می تواند نوجوان کلاس جهانی جود بلینگهام را در رده های خود به رخ بکشد، می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد که نمی توان نادیده گرفت.

شباهت‌های تقریباً انتقال استیون جرارد به لندن در فصل 2004/05 برای همه قابل مشاهده است (البته شایان ذکر است که ماونت کاملاً همان بازیکنی نیست که کاپیتان سابق ما در سن او بود) و ما اکنون جدول‌ها را ورق زده‌ایم. در مورد مردان گراهام پاتر در تلاش برای به دست آوردن محبوب ترین هافبک خود.

من فکر نمی کنم این برای چلسی واقع بینانه باشد. فکر می‌کنم اگر بخواهند او را بفروشند، خیلی کمتر از آن خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: یونایتد و سیتی هافبک “باورنکردنی” را دنبال می کنند اما لیورپول به احتمال زیاد او را به خدمت می گیرد – گزارش

بیشتر بخوانید: لیورپول درباره هافبک 76 هزار پوندی در مقایسه با آدام لالانا “مکالمات مهم” دارد.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2023/03/30/liverpool-target-cheaper-than-expected/ منبع:

البته به همین شکل، بازیکن ملی پوش انگلیسی به خوبی می‌تواند تصمیم بگیرد که اقامت خود را در بریج تمدید کند، تصمیمی قابل درک برای ماندن در جایی که از یک پسر جوان به عنوان خانه خوانده می‌شود.

بازیکنی که توسط آنها به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیکنان و مشخصاً یکی از بهترین بازیکنان آنها دیده نمی شود.