نیمار خطاب به گوتیه: اجازه دهید من و مسی زودتر ورزشگاه را ترک کنیم

در حالی که پاریسی ها تا دقیقه 75 با نتیجه 3-0 از اوسر عقب بودند، گوتیه در این دقیقه دو ستاره از سه ستاره بزرگ تیمش یعنی نیمار و مسی را جایگزین کرد و آن دو به سمت نیمکت رفتند.


سرویس خبر شماره: 1853563
23 نوامبر 1401 @ 22:19 |
24.8 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

گوتیه که پیش از بازی شب گذشته پاری سن ژرمن مقابل اوسر به خبرنگاران گفت، به قول خود عمل کرد و تیمش با حضور مثلث هجومی متشکل از مسی، نیمار و امباپه وارد زمین شد و در مقابل یوزر قرار گرفت.

اما تصاویری که امروز در رسانه های فرانسوی منتشر شد، نیمار را نشان می دهد که دقایقی پس از نشستن روی نیمکت، در حالی که بازی ادامه داشت، ایستاده و از گوتیه می خواهد که به او و لیونل مسی، زودتر از بقیه بازیکنان نیمکت نشین پاری سن ژرمن و پارک ورزشگاه اجازه دهد تا این دو را ترک کنند. شاهزاده ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اصرار کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن برای آرام ندادن سه ستاره بزرگ این تیم، مسی، نیمار و امباپه در آخرین بازی پاری سن ژرمن قبل از آتش بس جام جهانی. ، بسیاری از اهالی فوتبال نگران مصدومیت این سه هستند ستاره بزرگ در آستانه جام جهانی بود.

رسانه ها در فرانسه می گویند نیمار به گوتیه گفت که او و مسی به زمان بیشتری برای پیوستن به تیم های ملی برزیل و آرژانتین نیاز دارند. زمانی که سرمربی پاری سن ژرمن موافقت خود را با درخواست نیمار اعلام کرد، او و لیونل مسی از روی صندلی های خود برخاستند و پس از خداحافظی با گوتیه وارد تونل ورزشگاه پارک دو پرنس شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که لیونل مسی و نیمار در آخرین بازی پاری سن ژرمن از سرمربی خود می خواهند تا قبل از پایان بازی ورزشگاه را ترک کند.

نیمار خطاب به گوتیه: اجازه دهید من و مسی زودتر ورزشگاه را ترک کنیم