نیمار یا مسی قربانی می شود!/ تصمیم بحث برانگیز امباپه

و برای آن بازیکن مناسب در نظر گرفته می شود: هوگو اکیتیکه. این بازیکن 20 ساله در حال صعود در تیم است و امباپه از آمدن او استقبال می کند. در مواجهه با این موضوع، کریستوف گوتیه چاره ای جز رها کردن یکی از ستاره های خود ندارد.

به نظر می رسد که ملی پوش فرانسوی از سیستم استفاده شده توسط کریستف گوتیه راضی نیست و می خواهد تغییراتی را برای تسهیل شرایط خود ایجاد کند. طبق گزارش La Parisine، ستاره فرانسوی آنطور که باید در زمین احساس آزادی نمی کند، آنچنان که با ترکیبی متفاوت برای تیم فرانسه محدود شده است.

کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن هر کاری می خواهد انجام می دهد. قبل از تمدید قرارداد، در صورت امضای قرارداد با پاری سن ژرمن به او قول حداکثر امتیاز داده شده بود و به نظر می رسد اکنون می خواهد از تمام امتیازاتش استفاده کند.

به همین دلیل از آنجایی که او حداکثر امتیاز را دارد، می خواهد ترکیب تیم یازده نفره را تغییر دهد و این می تواند روی دو هم تیمی اش در خط حمله تاثیر بگذارد. لئو مسی یا نیمار به طور بالقوه باید ترکیب اصلی را کنار بگذارند تا یک مهاجم دوم اضافه شود. امباپه می خواهد یک مهاجم مرکزی در کنار خود داشته باشد و به این ترتیب دو وینگر را حذف کند.

لئو مسی فصل را خیلی خوب با 11 گل آغاز کرده است و بعید است که نیمکت نشین شود. باز هم محتمل ترین نتیجه این است که نیمار قربانی بزرگ تصمیم امباپه باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی