نیمار-PSG: درد بی پایان (عکس)


سرویس خبر شماره: 1894473
16 مارس 1401 در 2:10 ب.ظ
2.2 هزار |

0نقطه نظر

عنوان تیم برای ستاره هنوز مجروح

نیمار دوباره مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا در حساس ترین لحظه فصل PSG را تنها بگذارد. عنوان امروز تیم به این سوال اختصاص دارد.

نیمار-PSG: درد بی پایان (عکس)

نیمار در حساس ترین لحظه فصل مصدوم شد و برای او چیز جدیدی نیست. نیمار از سال 2017 که به پاری سن ژرمن پیوست، اغلب به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را در آستانه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند و این ماجرا امسال نیز تکرار شده است.

1829603
از زمانی که نیمار در سال 2013 به بارسا پیوست و بازی در سطح اول فوتبال جهان را آغاز کرد، 27 بار مصدوم شد و بیش از 105 بازی را از دست داد. مصدومیت بزرگترین عاملی بود که به نیمار اجازه نداد تمام پتانسیل خود را نشان دهد. او در این فصل قبل از جام جهانی هم مصدوم شد و به سختی توانست به بازی ها برسد.

اکیپ تصویری از نیمار را روی جلد شماره امروز منتشر کرد و در توضیح آن قرار دادنیمار – پی اس جی؛ درد بی پایان.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمار و پی اس جی روز گذشته بدترین اخبار ممکن را از پزشکان دریافت کردند. مصدومیت مچ پای ستاره برزیلی در بازی با لیل برای او تمام فصل تمام می شود و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. نیمار که تصور می شد پس از چند هفته فیزیوتراپی می تواند به میادین بازگردد، حالا باید آخرین دیدارهای پاری سن ژرمن را از خانه تماشا کند.

1829345