نیمی از خط دفاع استقلال تشکیل شد!


کد اطلاعات: 2052176
12 جولای 1403 ساعت 4:20 ق.ظ.
422 امتیاز خبر

0نقطه نظر

زوج مسن یا زوج موفق سال گذشته:

با تمدید سهرابیان و جلالی و احتمال اضافه شدن زکی پور، سمت چپ خط دفاعی استقلال کامل می شود.

نیمی از خط دفاع استقلال تشکیل شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو بازیکن با پتانسیل استقلالی در خط دفاعی که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند و فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهند داشت.

اما هر مشکل احتمالی برای جلالی پیش بیاید، با حضور سهرابیان و جلالی، خط دفاعی استقلال از ثبات خوبی در سمت چپ برخوردار خواهد بود و دو چپ دست این تیم با همکاری خوب می توانند ایفای نقش کنند. آنها آن را در فصل گذشته که هر دو حضور داشتند، داشتند. فصل بعد از نبوغ این دو بازیکن استفاده کنید.

این احتمال وجود دارد که میلاد زکی پور به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود و نکته جالب هماهنگی سهرابیان با این بازیکن است، فوتبال زکی پور و سهرابیان همزمان شروع شد و هر دو بازیکن در استقلال خوب بازی کردند و ترکیب چپ دفاعی جالبی بود. side One این تیم تشکیل خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که وضعیت سمت راست استقلالی ها نامشخص است و آنها وظیفه خاصی در این پست ندارند، صالح حردانی گزینه اصلی تمدید خواهد بود و میلاد فخرالدینی و سامان تورانیان شرایط نامشخصی دارند.

با اضافه شدن زلیکیچ و حضور ماشاریپوف، این تیم در فاز تهاجمی دارای مهره های هجومی است و این تیم علاوه بر سیستم های 2-3، قلم های کافی برای سیستم های 1-3-2-4 و 3-4-4 خواهد داشت. 5-3.

تعادل تیم استقلال با اضافه شدن مهاجمان، هافبک ها و مشخص شدن وضعیت مدافعان میانی انجام می شود و باید دید کادرفنی استقلال در این خصوص چه تصمیماتی خواهد گرفت.

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی قرارداد خود را 2 سال تمدید کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی