نیوکاسل سرمربی تیم ملی انگلیس نیست


سرویس خبر شماره: 2055248
26 جولای 1403 در 9:03 ب.ظ.
1.8K |

1نقطه نظر

ما هنوز قرارداد داریم و نمی گذاریم به هم بخورد

دارن ایلس، مدیر نیوکاسل می گوید که باشگاه می خواهد به همکاری با ادی هاو ادامه دهد.

نیوکاسل سرمربی تیم ملی انگلیس نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از استعفای ساوتگیت از سرمربیگری انگلیس، نام هاو از نیوکاسل به عنوان یکی از گزینه های مورد نظر برای جانشینی او مطرح شد.

به گفته Eales، سرمربی سابق بورنموث مدت‌ها مورد تحسین اتحادیه فوتبال انگلیس بوده است، اما نیوکاسل او را بخشی از آینده بلندمدت باشگاه می‌داند.

ایلس در پاسخ به این سوال که آیا نیوکاسل می تواند مانع از انتقال هاو به تیم انگلیس شود، پاسخ داد: “بله کاملاً. من نمی‌خواهم در مورد اینکه چه اتفاقی می‌افتد صحبت کنم، اجازه دهید یک عقب‌نشینی کنم، بیایید فصل جدیدی را شروع کنیم، زیرا ما به‌عنوان یک باشگاه، ادی کار درخشانی انجام داده است.

2054807

من این شانس را داشتم که با ادی کار کنم و ببینم چگونه او روز به روز برای موفقیت باشگاه کار می کند. او نقش بزرگی در رشد بازیکنان داشت و روح باشگاه، نیوکاسل و هواداران را متحد کرد. ما آن را در نحوه وابستگی تیم و هواداران به آن دیده ایم.

برای ما، او دقیقاً گزینه مناسبی برای پروژه ای است که در نیوکاسل انجام می دهیم و به همین دلیل است که با او متعهد به یک قرارداد طولانی مدت هستیم. به همین دلیل است که فکر می کنیم او مرد مناسبی برای نیوکاسل است. ما آن را دوست داریم.”

ساوتگیت تنها دو روز پس از شکست مقابل اسپانیا در فینال یورو 2024 از سرمربیگری سه شیرها استعفا داد.

مجله اخبار فوتبال خارجی