نیوکاسل 1-0 چلسی: لیگ برتر یک مدعی جدید دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان ادی هاو که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند، امشب نیز به عملکرد قدرتمند خود ادامه دادند و توانستند با یک گل چلسی را شکست دهند و فاصله خود را با سیتی به دو امتیاز برسانند.

نیمه دوم را نیوکاسل بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 این شان لانگستاف بود که روی پاس کیران تریپیه صاحب موقعیت شد اما والی او توسط ادوارد مندی برگشت داده شد و بازیکنان نیوکاسل نتوانستند از توپ برگشتی استفاده کنند.
بازی متعادلی بود تا اینکه در دقیقه 65 کانر گالاگر می‌توانست چلسی را برتری دهد اما نیک پوپ یک مهار تماشایی انجام داد تا میزبان تمیز بماند.
دو دقیقه بعد بالاخره این نیوکاسل بود که به گل رسید. در حرکت از میان آلمیرون پشت محوطه جریمه چلسی، توپ به جو ویللاک برخورد کرد و او با یک ضربه دقیق دروازه چلسی را باز کرد.


سرویس خبر شماره: 1853223
21 نوامبر 1401 ساعت 11:00 ب.ظ
7.3K |

15نقطه نظر

پس از آن گل، گراهام پاتر به طور همزمان سه تعویض انجام داد و حکیم زیاش، کای هاورتز و مارک کوکوریا را به جای میسون مانت، لوئیز هال و آرماندو بورخا به زمین فرستاد.
اما با وجود این تغییر، آبی های لندن نتوانستند موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت بازی با همان گل به سود نیوکاسل به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نیوکاسل با پیروزی 1-0 مقابل چلسی، دو امتیاز از منچسترسیتی، تیم دوم جدول لیگ برتر فاصله گرفت.

نیوکاسل 1-0 چلسی: لیگ برتر یک مدعی جدید دارد

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد. در دقیقه 16 بود که نیوکاسل اولین موقعیت بازی را داشت اما شوت والی آلمیرون از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

روند بازی تغییر چندانی نداشت و حملات دو تیم باعث ایجاد موقعیت های زیادی روی دروازه نشد. در ثانیه های پایانی نیمه اول بود که دن برن توپ را به محوطه جریمه چلسی فرستاد و ترو چالوبا آن را وارد دروازه کرد، اما داور پنالتی را باور نکرد و VAR تصمیم او را اعلام کرد، بنابراین نیمه اول بدون گل به پایان رسید. . .