نیکو ویلیامز نمی تواند صبر کند تا بارسا شود

نیکو ویلیامز ستاره اتلتیک بیلبائو و اسپانیا یکی از جذاب ترین بازیکنان حال حاضر جهان است و با بند فسخ قراردادش به مبلغ 58 میلیون یورو، باشگاه های بزرگ به دنبال او هستند. باشگاه هایی مانند آرسنال، لیورپول و چلسی به جذب او علاقه نشان داده اند، اما ترجیح این بازیکن ماندن در اسپانیا است.

اسپورت و موندو دپورتیوو گزارش داده اند که بارسلونا در تابستان امسال هدف این بازیکن است، اگر او قصد ترک اتلتیک را داشته باشد. ارتباط او با پدری و لمینه یامال عامل اصلی علاقه او به بارسلونا است و موندو دپورتیوو می افزاید که چلسی نیز دریافته است که ترجیح ویلیامز طرف کاتالان است. اسپورت ادعا می کند که رابطه ویلیامز با هم تیمی های تیم ملی اسپانیا او را در نیوکمپ به خوبی آماده می کند. این بازیکن 21 ساله همچنین فضای زیادی برای رشد دارد و قرارداد او ممکن است بدون فروش رافینیا اتفاق بیفتد، اگرچه آنها در حال حاضر نمی توانند با کسی قرارداد ببندند.

قرارداد ویلیامز در ماه نوامبر به پایان می رسید و او می توانست در تابستان امسال به صورت رایگان به هر یک از باشگاه های ذکر شده بپیوندد، اما قبل از آن از ایجنت خود خواسته بود تا برای تمدید قرارداد با اتلتیک دوباره مذاکره کند تا در این فصل به برادرش ایناکی بپیوندد. ماندن، و بنابراین قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرده بود.

ویلیامز مطمئنا گزینه خوبی برای بارسلونا است و گزارش های زیادی از رقابت با سایر باشگاه ها برای جذب این ستاره وجود دارد. برخی منابع ادعا می کنند که چلسی به دلیل هزینه از ویلیامز عبور کرده است، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که آبی ها در حال بررسی پیشنهاد دستمزد بالا برای او هستند. در هر صورت، اگر بارسلونا پول لازم برای تکمیل قرارداد را فراهم کند، می تواند در رقابت با سایر باشگاه ها پیروز شود، زیرا ویلیامز آنها را بر سایر باشگاه ها ترجیح می دهد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش ستاره خبر به پیشنهاد بارسلونا

سرویس اخبار فوتبال خارجی