هازارد: آیا کاپیتان می تواند روی نیمکت بنشیند؟ چرا که نه!

ستاره بلژیکی رئال مادرید می گویداگر بگویم شرایط خوبی در رئال مادرید دارم و می‌دانم چطور شرایطم را به خوبی مدیریت کنم، دروغ می‌گویم. روی نیمکت، متوجه خواهم شد.

ادن هازارد ستاره بلژیکی گفته است که دوست دارد برای تیم ملی کشورش در جام جهانی بازی کند اما در صورت نیاز نیمکت نشینی را می پذیرد.

هازارد: آیا کاپیتان می تواند روی نیمکت بنشیند؟  چرا که نه!


سرویس خبر شماره: 1853555
23 نوامبر 1401 @ 9:02 ب.ظ
1.6 هزار |

0نقطه نظر

به ندرت این فرصت را داشتم که برای مدتی در رئال مادرید بازی کنم، اما اخیراً حتی یک جلسه تمرینی را از دست نداده ام. آیا این کافی خواهد بود؟ نمی دانم. من می دانم که لئاندرو تروسار فصل درخشانی را پشت سر گذاشته است و اگر مجبور باشم برای بازی او روی نیمکت بنشینم، کاملا می توانم درک کنم زیرا او شایسته آن است.

آیا کاپیتان تیم ملی می تواند روی نیمکت بنشیند؟ بله امکانش هست. اما تصمیم با سرمربی است و او بهترین ها را برای تیم انتخاب می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تا جایی که روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک اخیرا در مصاحبه ای در پاسخ به سوالی درباره ادن هازارد گفته بود که او فیکس نیست و ستاره بلژیکی می داند که حضورش در سرمربی تیم به آمادگی کامل بستگی دارد.

هازارد امروز در آستانه پرواز بلژیکی ها به قطر برای حضور در جام جهانی به این سوال واکنش نشان داد و گفت که اگرچه می خواهد با ملی پوشان کشورش بازی کند، اما اگر سرمربی تصمیم بگیرد روی جام جهانی بنشیند، قبول می کند. نیمکت و او آن را درک خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادن هازارد یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم ملی بلژیک در 10 سال گذشته بوده است. اما ناکارآمدی و مصدومیت های پیاپی او پس از پیوستن به رئال مادرید و غیبت او در بازی های رئال مادرید، حضور او در تیم ملی جام جهانی قطر را نامشخص کرده است.