هازارد تحت عمل جراحی قرار گرفت. خداحافظی با فصل؟

این عمل امروز در کلینیک Sanitas La Zarzuela در مادرید توسط دکتر خوزه پالاسیوس و تحت نظارت تیم پزشکی رئال انجام شد و گمان می رود هازارد 4 تا 6 هفته دور از میادین باشد. با توجه به اینکه او قبل از مصدومیت جایی در ایده های کارلو آنچلوتی نداشت، بعید به نظر می رسد که در ادامه فصل بازی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت جدید ادن هازارد، ستاره بلژیکی و تکنیکی رئال مادرید به فصل سخت و تلخ این بازیکن پایان داد. رئال مادرید 4 روز پیش اعلام کرد که ادن هازارد قرار است مچ پای چپ خود را جراحی کند تا این بازیکن باتجربه تا چند هفته آینده از میادین دور باشد. ادن هازارد که تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد، در سال های اخیر بیش از 60 بازی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است.

عمل جراحی مچ پای چپ ادن هازارد امروز در مادرید با موفقیت انجام شد.

این عمل ساده بود و حدود نیم ساعت طول کشید و طی آن صفحه استخوانی که در سال 2020 روی مچ پای راست هازارد قرار گرفته بود، برداشته شد.
اولین عمل جراحی هازارد در رئال در نوامبر 2019 و پس از مصدومیت در بازی مقابل PSG انجام شد که او را به مدت 4 ماه از میادین دور کرد. موج مصدومیت های پشت سر هم ستاره بلژیکی از همان دوره شروع شد و تا امروز ادامه دارد.


سرویس خبر شماره: 1817252 |
09 فروردين 1401 ساعت 23:20 |
606 امتیاز خبر|

0نظرات

4 تا 6 هفته دور از مکان ها

نکته جالب حضور فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال در کلینیک بود تا به ادن هازارد جسارت بدهد تا نشان دهد رئال همیشه روی او حساب می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی