هازارد: ما نسبت به جام جهانی قبلی شانس بیشتری داریم

ادن هازارد، کاپیتان بلژیک در نشست خبری دیدار مقابل مراکش گفتما در بازی اول خیلی خوب کار نکردیم و نمی توانم بگویم شروع خوبی بود. چهار سال پیش در روسیه و در اولین بازی مقابل پاناما خیلی بهتر شروع کردیم. اولین بازی جام جهانی همیشه سخت است. اما من نگران نیستم و به این تیم اعتقاد دارم.

برای اضافه وزن حیاتی است“نه، من همیشه هم وزن بوده ام و در فرم کامل هستم. خوب تمرین کرده ام و نه مصدوم هستم و نه اضافه وزن. البته همیشه انتقاداتی وجود دارد و این هم بخشی از فوتبال است.”

ادن هازارد معتقد است که شانس بلژیک برای قهرمانی در جام جهانی امسال بیشتر از جام جهانی گذشته است. بلژیک فصل گذشته به نیمه نهایی رسید و مغلوب فرانسه شد. آنها در نهایت سوم شدند.

هازارد: ما نسبت به جام جهانی قبلی شانس بیشتری داریم

خطر ادامه داد:نسبت به دور قبل شانس بیشتری برای قهرمانی داریم. تیبو کورتوا بهترین دروازه بان جهان است. کوین دی بروین بهترین هافبک جهان است و ما مهاجمان بسیار خوبی داریم. ما یک تیم کامل هستیم و ذهنیت برنده در این تیم وجود دارد. اگر به خودمان ایمان داشته باشیم پیروز می شویم و می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. من این اعتماد به نفس را در بازیکنان می بینم، البته می دانم که اگر خوب بازی کنم، بلژیک راحت تر می برد. باید گل بزنم و قاطعانه کار کنم. این کاری است که من باید انجام دهم.”

بعد از نیمار با 9 خطا، ادن هازارد بیشترین خطا را در دور اول جام جهانی (چهار بار) انجام داده است.“من، نیمار، وینیسیوس و بازیکنان تکنیکی همیشه کثیف تر هستیم و انتظار داریم داوران بیشتر از کارت زرد استفاده کنند. طبیعی است که اشتباهات زیادی علیه ما مرتکب شوند، اما ما انتظار حمایت داوران را داریم. داوران.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855649
دسامبر 05, 1401 در 02:05 ب.ظ
1.2K |

0نقطه نظر

من به این تیم ایمان دارم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی بلژیک فردا در دومین بازی خود به مصاف مراکش می رود و در صورت پیروزی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی می شود. بلژیک در اولین بازی خود با یک گل کانادا را شکست داد.