هافبک سرخپوشان منتظر دستور مجیدی برای بازگشت به استقلال است

کریم زاده که به صورت قرضی از استقلال به نساجی پیوست، درباره وضعیت خود برای فصل آینده گفت: من بازیکن استقلال هستم و پس از پایان قهرمانی به این باشگاه منتقل خواهم شد. اگر مجیدی دستور بدهد به استقلال برمی گردم چون هر بازیکنی دوست دارد در تیم قهرمان بازی کند. الان باید فصل را تمام کنم تا ببینم وضعیت چگونه خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی گفت: الهامی از نظر فنی مربی بزرگی است و در مدت کوتاهی که با او کار کردم هدفم پیشرفت بود. الهامی شاید از لحاظ اخلاقی کمی عصبی باشد اما مهم این است که با حریف خود صادق باشد و صادقانه صحبت کند. به هر حال شرایط به همین منوال بود و برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

اخبار فوتبال داخلی –

مدافع – هافبک نیم فصل اول لیگ برتر تیم فوتبال استقلال با اشاره به قهرمانی این تیم در این فصل خاطرنشان کرد: از صمیم قلب خوشحالم به خصوص برای هواداران استقلال که در سال های اخیر خیلی خسته شده اند. این قهرمانی را به کادر فنی، بازیکنان، مدیران باشگاه و هواداران تبریک می گویم.

متین کریم زاده درباره تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: مدت زیادی بود که با سیستم 2-3-3 بازی می کردیم و در این مسابقه با سیستم 1-4-1-4 بازی کردیم و تغییراتی هم ایجاد شد. در ترکیب.” هر دو تیم در این بازی موقعیت های خوبی داشتند و به نظرم تساوی عادلانه بود. البته گرما باعث شد تیم ما کار کند، چون خیلی از بچه های ما به این هوا عادت ندارند.