هافبک لیورپول برای اولین بار به تیم جوانان انگلیس دعوت شد – باشگاه لیورپول

بنابراین، شانس زیادی وجود دارد که کورنس اولین بازی خود را در تیم ملی انگلیس انجام دهد، اگرچه او در خط میانی با رقابت قوی روبرو است.

دومینیک کورنس، بازیکن جوان لیورپول برای اولین بار به تیم زیر 20 ساله های انگلیس دعوت شد و دهمین بازیکن سه شیرها شد.

او 25 بازی برای قرمزهای جوان بری لوتاس انجام داده است، از جمله 31 بازی شروع شده، در حالی که همه بازی ها به جز یک بازی را در لیگ جوانان یوفا شروع کرده است.

فاستر می تواند از بازیکنانی مانند کارنی چوکوومکا، آلفی دیوین، آرون رمزی، هاروی ویل و الکس اسکات دعوت کند که همگی بخشی از تیم زیر 19 ساله هایی بودند که در یورو 2022 قهرمان شدند.

پیشرفت او اکنون در صحنه بین المللی شناخته شده است و کورنس جایگزین جیمی بینو-گیتنز مهاجم دورتموند مصدوم در تیم زیر 20 سال انگلیس شد.

این اولین باری است که او توسط کشورش فراخوانده می شود و به هاروی دیویس و جرل کوانساه، جوانان لیورپولی در گروه ایان فاستر می پیوندد.

این تعداد همچنان می‌تواند افزایش یابد و تایلر مورتون در حالت آماده باش برای U21s در صورت بروز آسیب‌های بیشتر.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/liverpool-midfielder-gets-first-ever-england-youth-call-up-after-injury-update/ منبع:

کرکبی، انگلستان - شنبه، 3 سپتامبر 2022: دومینیک کورنس لیورپول در جریان مسابقه لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 18 ساله های لیورپول و تیم زیر 18 ساله های منچستریونایتد در آکادمی لیورپول.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

کورنس دهمین بازیکن لیورپول است که در این ماه در ترکیب تیم ملی انگلیس قرار می گیرد، اگرچه جوردن هندرسون تنها نماینده در ترکیب بزرگسالان است.

هاروی الیوت و کرتیس جونز با زیر 21 سال، لوک چمبرز و لی جوناس به زیر 19 سال و بابی کلارک و کالوم اسکنلون هر دو به زیر 18 سال خواهند پیوست.

تیم زیر 20 سال انگلیس در اواخر این ماه سه بازی دوستانه برگزار خواهد کرد که در 22 مارس در منچستر به مصاف آلمان می روند و سپس به اسپانیا می روند تا با ایالات متحده آمریکا (25 مارس) و فرانسه (28 مارس) روبرو شوند.

کورنس یکی از اعضای اصلی تیم های آکادمی لیورپول در سال های اخیر بوده است و در نیم فصل دوم این فصل بازوبند کاپیتانی زیر 21 سال را بر بازو بسته است.