هالند: من هرگز اینقدر عصبانی نبودم!

بلیچر ریپورت برنده ثانیه آخر هلند با طرحی از هلند در حال ساخت یک قفسه جدید برای آویزان کردن اهدافش نوشت. او را نمی توان متوقف کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارلینگ هالند بار دیگر به قهرمان بزرگ منچسترسیتی تبدیل شد اما این بار داستان او بدون درام نبود. پس از سرنگونی کوین دی بروین در محوطه جریمه، غول های نروژی پشت پنالتی ایستادند تا سیتی در وقت های تلف شده سه امتیاز را کسب کند. درست است که پنالتی او عالی نبود، اما برای گلزن برتر لیگ برتر کافی بود تا تیمش را به پیروزی برساند.

هالند پس از بازی به اسکای اسپورت اعتراف کرد: «این یکی از عصبی ترین لحظات زندگی من بود. وی ادامه داد: وقتی در آخرین دقیقه بازی باید پنالتی بزنم عصبی می شوم. هر کسی می تواند آن ضربه را بزند، اما دیدن توپ به درون دروازه شگفت انگیز بود. یک حس زیبا!


سرویس خبر شماره: 1852202
15 نوامبر 1401 ساعت 20:10
2.2 هزار |

1نقطه نظر

پس از گل هلند، طبق معمول، هجوم کاربران در توییتر و شبکه های اجتماعی رخ داد. یکی از کسانی که در توییتر حضور دارد، گری لینهکر، گلزن سابق انگلیس است که اکنون مجری تلویزیون است. لینکر در توییتر نوشت: شاید باید اجازه دهیم سیتی در هر بازی با 10 نفر بازی کند تا آنها را بیدار کنیم.

هالند در ادامه توضیح می دهد که از این نوع چالش لذت می برد و می گوید: پس از غیبت در 2 بازی قبلی به دلیل مصدومیت، به زمین برگشتم و خوب بود، الان احساس خوبی دارم.

اکنون او در دوازده بازی لیگ برتر هجده گل به ثمر رسانده است که آمار شگفت انگیزی است. در حال حاضر رکورد گلزنی ارلینگ با پدرش آلفی هالند برابری می کند. او این تعداد گل را در بیش از 180 بازی به ثمر رساند، اما پسرش تنها پس از دوازده بازی به این تعداد گل رسید.

تیم پزشکی سیتی به خاطر مصدومیت های اندکی هلند در این فصل، اعتبار زیادی به خود اختصاص داده است. حالا پس از یک مصدومیت کوتاه، به او کمک شد تا به زمین بازگردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سام لی، گزارشگر منچسترسیتی برای مجله اتلتیک نیز به صحنه های شاد پس از گل اشاره کرد و نوشت: هالند می دود تا با گواردیولا جشن بگیرد و گواردیولا از او می خواهد که برود و به هواداران سلام کند. فکر می کنم هالند می خواست از فیزیوتراپیستی که او را در نروژ همراهی کرد تشکر کند.

بازیکنی که در حال حاضر برای سیتی آماده شده است می گوید از بازگشت به زمین احساس خوبی دارد.

هالند: من هرگز اینقدر عصبانی نبودم!