هاورتز در جدول امتیازات، در شبی وحشتناک برای اسکاتلند

صبح.

یورو دیشب آغاز شد و آرسنال با توجه به اینکه کای هاورتز در خط حمله برای آلمان به میدان رفت، با کیران تیرنی در دفاع برای اسکاتلند، علاقه آرسنال وجود داشت. منصفانه است که بگوییم برای او شب خوبی نبود، اما برای کای به مراتب بهتر بود.

1-0 در همان اوایل با ضربه ای که دروازه بان باید با آن بهتر عمل می کرد، هاورتز جمال موسیالا را برای ضربه دوم آماده کرد. یک بررسی نسبتاً طولانی VAR برای تصمیم گیری در مورد پنالتی وجود داشت که در نهایت اینطور نشد، اما درست قبل از نیمه، رایان پورتئوس به درستی برای یک چالش وحشتناک روی ایلکای گوندوگان کارت قرمز دریافت کرد و اسکاتلند 10 نفره شد و رو به رو شد. یک پنالتی هاورتز برای گلزنی پیش رفت، او از نقطه نظر خوب است و از نظر نتیجه همیشه همینطور بود.

سوال واقعاً این بود که امتیاز امتیاز بعد از 90 دقیقه چگونه به پایان می رسد و باید بگویم که برای اسکاتلند کمی نگران بودم. حتی در بازی 11 بر 11، می‌توانید شکاف قابل‌توجهی در سطح کیفیت و عملکرد بین دو تیم مشاهده کنید، و آلمان 15 شوت در نیمه دوم داشت. 45 – 10 بیشتر از نیمه اول. می توانست بدترشود. گل چهارم نیکلاس فولکروگ یک پایان جهنمی بود و امره جان گل پنجم را با یک ضربه دیگر به ثمر رساند که احتمالاً دروازه بان باید بهتر از این کار می کرد. گل اسکاتلند با ضربه سر آنتونیو رودیگر، یک گل به خودی با کیفیت واقعی به ثمر رسید.

بنابراین، یک شروع بسیار خوب برای آلمان، و یک شروع فاسد برای اسکاتلند که باید قبل از دیدار با سوئیس در روز چهارشنبه، زخم های خود را لیس بزند. همیشه در این بازی افتتاحیه برای آنها سخت بود، اما اکنون باید راهی برای تقویت روحیه و رفتن دوباره پیدا کنند. مطمئن نیستم توصیه روی کین بعد از بازی مفید باشد:

“خدای من، وقتی در این سطح فوتبال بازی می کنید، باید به مردم ضربه بزنید، آنها را به درستی بزنید، آنها را تهاجمی بزنید، این کار را به روش درست انجام دهید. شما مانند اسکاتلند امشب مقابل آنها گام بردارید… خوب نیست بعد از بازی صحبت کنید و بگویید “ما یک برنامه بازی داشتیم”. همه اینها فقط آشغال است که بیرون می آید.»

من به نوعی متوجه می‌شوم که او چه می‌گوید، اما سازماندهی بهتر و بازیکنانی که وظایف خود را در مورد موقعیت‌یابی، ردیابی دونده‌ها و غیره انجام می‌دهند، احتمالا مفیدتر خواهند بود. شب خوبی برای تیرنی هم نیست، من فکر می‌کردم لحظه‌ای که او برنده شدن یک ضربه گل را جشن گرفت کمی عجیب بود. در دقیقه 90 که شما برای یک امتیاز معلق هستید، من آن را 100٪ درک می کنم، اما در دقیقه سوم؟ برجسته بود. آرسنال امیدوار است که یک تورنمنت خوب در صحنه بزرگ باعث ایجاد علاقه در نقل و انتقالات در دفاع چپ شود، بنابراین بیایید امیدوار باشیم که در دو بازی بعدی اوضاع برای او و اسکاتلند بهبود یابد.

امروز، بازی اولیه مجارستان را می بیند که با سوئیس روبرو می شود، گرانیت ژاکا که قبلاً از این محله در آنجا بود. بعدازظهر یک مسابقه خوشمزه بین اسپانیا و کرواسی برگزار می شود که دیوید رایا در تیم اسپانیا حضور دارد، در حالی که ایتالیای جورجینیو اواخر امشب به مصاف آلبانی می رود.

در جای دیگر، دیوید اورنشتاین گزارش می دهد که ریس نلسون به آرسنال گفته است که آماده جدایی در تابستان است:

فکر می‌کنم این کار برای او در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌اش درست است. یک شروع لیگ برتر در چهار سال داستان خودش را دارد و با رسیدن به اواسط 20 سالگی، او باید برود و به طور منظم جایی بازی کند. باید اعتراف کنم که فکر می‌کنم ارزش آرسنال تا حدودی در جهت خوش‌بینانه است، فکر می‌کنم اگر نصف آن می‌شد، خوب کار می‌کردیم، اما بیایید ببینیم که چگونه خواهد بود.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. اگر این شنبه به چیزی برای گوش دادن نیاز دارید، ما پوشش پادکست یوروی خود را در Patreon شروع می کنیم – می توانید با 6 دلار در ماه در patreon.com/arseblog ثبت نام کنید.

در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.



https://arseblog.com/2024/06/havertz-on-the-scoresheet-on-a-horrible-night-for-scotland/ منبع: