هتل‌ های لوکس و مجلل تهران + تصویر، آدرس و امکانات

یکی از جدیدترین، مدرن ترین اقامت گاه های لوکس تهران که در کنار  هتل  ibis قرار دارد و روبروی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران است. هتلی عالی برای کسانی که قصد دارند پیش از سفر به مقصد مورد نظر، در کنار فرودگاه استراحت کرده و از امکانات لاکچری برخوردار شوند. البته خدمات VIP فرودگاه امام خمینی که اخیرا ارائه شده است نیز فرصت خوبی برای لاکچری  گردی در این فرودگاه بزرگ ایران در اختیار خاص پسندها قرار داده است. جایی که همچون بام تهران در ولنجک، مشرف به چشم اندازی از پایتخت بوده که در شب، تهران را همچون نگینی درخشان از فراز طبقات این هتل ۲۰ طبقه میتوان مشاهده کرد. گزارش امروز سرویس گردشگری مجله تخصصی لوکس تهران، شما را با ۱۳ اقامتگاه های لوکس پایتخت آشنا می کند.

سفرنامه تبریز؛ برگی از خاطرات سفر لذت‌بخش به تبریز

قبل از سفر خوب است با هتل های تهران ، ویژگی‌ها، نشانی و هزینه‌ اقامت در آن‌ها آشنا باشید. فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، خود پرداز، خدمات برای معلولین، پارکینگ، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، از خدمات این هتل با امتیاز 3.9 از 5 محسوب می‌شوند. سالن کوه نور برای مراسمات مانند مراسم عروسی، فضای سبز، کافی‌شاپ، استخر، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت در لابی، خدمات معلولین و آرایشگاه در این هتل ارائه می‌شوند. استخر سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی و ارائه انواع خدمات ماساژ در کنار تالارهای مجلل و شیک، این هتل را به یک گزینه لاکچری در بین هتل های تهران تبدیل کرده است که تجربه‌ای زیبا را برای شما به ارمغان خواهدآورد.

  • تالار عروسی، مجموعه ورزشی و آبی کامل، رستوران، اتاق‌های دارای جکوزی، مرکز سلامت، و بسیاری از امکانات دیگر، آن را به مزاج مهمانانی که به دنبال یک اقامت باشکوه هستند، شیرین کرده است.
  • اما کساني که بخواهند فضايي بيشتر يا امکاناتي لوکس‌تر در اختيار داشته باشند، مي‌توانند سوئيت‌هاي دونفره‌ي هتل را رزرو کنند.
  • شهر شیراز همانند شهر اصفهان دارای جاذبه ای فراوانی است که با یک اقامت چند روزه نمی توان به تمامی مکان های دیدنی و تاریخی این شهر سر زد.
  • سالن پذیرایی عروس دریا، سالن صبحانه خوری، خدمات کتابخانه، نمازخانه، خدمات بیدارباش، اینترنت در لابی و اتاق به مسافران این هتل ارائه می‌شوند.

از نظر مسافران ظاهر هتل خیلی شیک بوده و اتاق ها در ویوی خوبی قرار گرفته است. همچنین کیفیت وسایل اتاق ها عالی و معماری و زیبایی هتل منحصر بفرد می باشد. نظافت مرتب شیشه ها خصوصا اتاق های طبقات ۱۷ تا ۲۰ باعث دید بهتر و رویایی تر می گردد. میهمانان اذعان داشته اند اکثر پرسنل و کارکنان مشغول به کار مسلط به زبان انگلیسی هستند که این موضوع باعث ایجاد حس متفاوتی از سفر می گردد. از طرفی وجود اینترنت رایگان در این هتل باعث می گردد مسافران تمایل بیشتری برای اقامت در این اقامتگاه داشته باشند.

این‌ هتل به میدان هفت‌تیر نزدیک است و برای سفرهای کاری یا تفریحی محل مناسبی دارد. اینجا در طرح ترافیک قرار دارد، اما به مترو نزدیک است و خیلی راحت تاکسی سوار می‌شوید. بیشتر کاربران به تمیزی اتاق و برخورد دوستانه کارکنان اشاره کرده‌اند، اما نور کم اتاق و تهویه ضعیف اتاق توی ذوقشان زده است.

از جمله هتل های لوکس تهران ؛ فردوسی

تمام این ویژگی ها در کنار هم هتل اسپیناس پالاس را به یکی از گران ترین هتل های تهران تبدیل کرده است. قیمت هتل ها بسته به اتاقی که انتخاب می کنید متفاوت است، اما اگر بخواهید ارزان ترین اتاق های آنها را مقایسه کنید باید بگوییم که هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا هتل پرشین پلازا گران ترین هستند. هتل پارسیان آزادی یا “هایت سابق” یکی از معروف ترین هتل های تهران است که در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام واقع شده و فعالیت خود را از سال ۱۳۵۴ آغاز کرده است. این هتل ۵ ستاره آنقدر مزایا دارد که بتواند شما را برای اقامت راضی نگه دارد. بیش از ۳۰۰ اتاق و سوئیت لوکس هتل نووتل با انواع امکانات و خدمات و رفاهی، این هتل را به یکی از لاکچری ترین هتل های تهران تبدیل کرده است.

هتل پارسیان آزادی تهران؛ بهترین از دهه 50 تا کنون

هتل‌ های لوکس و مجلل تهران + تصویر، آدرس و امکانات