هجوم جیمی جامپ ها به زمین پایانی ندارد

جیمی جامپ دیگر بازیکن فولادشهر پس از گل پاتوسی وارد زمین شد و به سمت پیام نیازمند حرکت کرد و یکی از مسئولان اصفهانی برای جلوگیری از او روی پای این هوادار فرو رفت که در نوع خود جالب بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورش سه”، ورود جیمی جامپس به عرصه بازی های لیگ برتر ادامه دارد. پس از هفته سوم رقابت های لیگ برتر، تیم ها مجوز حضور هواداران در استادیوم ها را گرفتند و جیمی جامپ های زیادی با اهداف متفاوت وارد زمین شدند.

یکی از این تماشاگران که در مسیر حمله تیم سپاهان قرار داشت به سمت واریا غفوری رفت و کاپیتان سابق استقلال را در آغوش گرفت. هفته گذشته یکی از هواداران استقلال با شعار به نفع واریا به میدان رفت.


سرویس خبر شماره: 1841486
10 سپتامبر 1401 ساعت 00:20
4.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در دیدار استقلال و مس کرمان یکی از اولین جیمی جامپ های لیگ بیست و دوم وارد زمین شد و در بازی فولاد – تراکتور مجموعه ای از تماشاگران مختلف را دیدیم که وارد زمین شدند که یکی از آنها وارد زمین شد. برای بوسیدن پای نکونام، دیگری حمایت از واریا و دو نفر دیگر از خوشحالی پس از گل اشکان دژاگه در لحظات پایانی.

اما ورود جیمی جامپ به دیدار سپاهان و فولاد عجیب تر از بقیه موارد بود. در آخرین لحظات بازی و در شرایطی که سپاهان موقعیت بسیار خوبی داشت، یک پرش از جیمی دقیقاً بر سر تیم مورائس در سمت چپ قرار گرفت و دومین پرش از جیمی دقیقاً در همان زمان از سمت چپ. طرف دیگر زمین در چمن استادیوم. فولادشهر رسیده بود و جالب اینجاست که علیرضا فغانی با وجود حضور همزمان دو جیمی جامپس در زمین مسابقه را متوقف نکرد و سپاهان حتی تا آستانه گل افتتاحیه فولاد رفت.

اما این هفته جیمی جامپ های لیگ برتر زیادی وارد زمین شده اند. در رویارویی تراکتور و هوادار دو تماشاگر با سرنوشت متفاوت خود را به چمن ورزشگاه رساندند. یکی از آنها توانست با محمدرضا اخباری در سنگر تبریزی عکس یادگاری بگیرد اما جیمی جامپ دوم توسط ماموران بازداشت شد.

در جریان دیدار مقابل پرسپولیس هواداران دیگری به میدان آمدند. در بین دو نیمه بازی دیروز و در حین گرم کردن بازیکنان، تماشاچی به سمت سینا آسدبیگی رفت و این بازیکن را بوسید. او با اسکورت ماموران از ورزشگاه خارج شد. در همان زمان، چندین جیمی جامپ دیگر از پشت اسکوربورد وارد زمین شدند و مسئولان ورزشگاه برای جلوگیری از آن ها هجوم بردند.

در هفته چهارم لیگ برتر تماشاگران با فرار از موانع و ماموران به زمین مسابقه رسیدند.

هجوم جیمی جامپ ها به زمین پایانی ندارد