هجوم نجومی واندا در پاریس. ماهانه نیم میلیون یورو!

روزنامه نگار آرژانتینی می گوید مائورو ایکاردی در زمانی که با پاری سن ژرمن قرارداد داشت سالانه 10 میلیون یورو دستمزد می گرفت. با در نظر گرفتن میانگین هزینه نیم میلیون یورویی نارا، بیش از نیمی از حقوق ایکاردی صرف هزینه های همسرش می شود. البته واندا نارا به عنوان مدیر برنامه های همسرش کار می کند و درآمد قابل توجهی از این محل کسب می کند و تنها به دستمزد شوهر فوتبالیست خود بستگی ندارد.


سرویس خبر شماره: 1844676
29 سپتامبر 1401 @ 11:59 ب.ظ
7.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک رسانه آرژانتینی در گزارشی مدعی شد واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی، زمانی که با این فوتبالیست آرژانتینی در پاریس زندگی می کرد، ولخرجی عجیبی کرده و ماهیانه چیزی نزدیک به 500 هزار یورو خرج می کرد.

آگوستو تارتوفولی یک گزارش تحقیقاتی با اسناد هزینه واندا نارا منتشر کرد که نشان داد همسر ایکاردی هر ماه نیم میلیون یورو خرج می کرد.

حالا که ستاره آرژانتینی به گالاتاسرای پیوسته، مائورو و واندا برای زندگی به ترکیه و استانبول رفته اند. ایکاردی در ترکیه حقوق بسیار کمتری نسبت به پاریس می گیرد و واندا در استانبول نمی تواند به اندازه فرانسه خرج کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این گزارش حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از هزینه های ماهانه واندا نارا برای ساخت یک خانه جدید در شهر میلان بوده است. از جمله موارد مهم هزینه های او پرداخت شهریه بالای مدارس خاصی است که فرزندانش و مائورو ایکاردی در آن تحصیل می کنند.

گزارشی از زیاده خواهی های عجیب همسر مائورو ایکاردی و مدیر برنامه های پاریس خبرساز شد.

هجوم نجومی واندا در پاریس.  ماهانه نیم میلیون یورو!