هدف بارسا بردن هر تورنمنت است/رونالدو می بیند که لیگ عربستان چقدر قدرتمند است

ژاوی همچنین درباره ارزیابی رئال بتیس گفت: بتیس تیمی است که دوست دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. پگرینی مربی عاشق فوتبال هجومی است. آنها بازیکنان سطح بالایی دارند و احساس بسیار خوبی دارند. فردا باید مقابل این تیم سخت کار کنیم و تا جایی که ممکن است توپ را از آنها بگیریم و نگذاریم به هدف خود که حفظ توپ است برسند.

بارسا دوست دارد در فینال با رئال مادرید دیدار کند؟ ژاوی در پاسخ به این سوال گفت: می خواهم به فینال برسم و برایم فرقی نمی کند که حریف ما در فینال کدام تیم باشد، ما به دنبال کسب جام هستیم و به هیچ حریفی فکر نمی کنیم.

ژاوی درباره انگیزه زیاد تیمش برای قهرمانی در سوپرجام گفت: “فتح سوپرجام برای ما بسیار مهم است، به خصوص که از زمان پایان سوپرجام نتوانسته ایم آن را ببریم. به روشی جدید. ما آرام هستیم و ما شرایط خیلی خوبی داریم فردا مقابل بتیس مطمئنا سعی می کنیم شخصیت تیم خود را نشان دهیم.می خواهیم به فینال برسیم و جام را ببریم.می خواهیم بهتر از حریفمان باشیم و انگیزه ما بالاست.هدف بارسا امسال این است قهرمانی در لیگ در تمام مسابقاتی که در آن شرکت می کند. فعلا هدف ما سوپرجام است. ما نمی خواهیم و نباید اشتباه کنیم.”

ژاوی همچنین در واکنش به برگزاری سوپرجام در ریاض گفت: حضور در ریاض باعث افتخار است، زمانی که در الساد بودم چندین بار به این شهر آمدم، همه ما حرفه ای هستیم، فوتبالیست های حرفه ای و مربیان حرفه ای که به عربستان آمدند. به نفع فوتبال اسپانیا برای برگزاری سوپرجام در این کشور.”

در دیگر دیدار امشب این مرحله، دیدار رئال مادرید و والنسیا را خواهیم دید. ژاوی دقایقی پیش در نشست خبری بارسلونا به همراه سارکی روبرتو پیش از بازی فردا شرکت کرد و گفت تیمش اهمیت زیادی برای قهرمانی در سوپرجام قائل است و با حداکثر قدرت به زمین خواهد رفت.

ژاوی همچنین درباره انتقال کریستیانو رونالدو به النصر گفت: النصر باشگاه بزرگی است. الهلال و الاتحاد یکی هستند. حضور کریستیانو رونالدو شرایط فوتبال اینجا را تغییر می دهد. چون من در این تیم کار کرده ام. در این منطقه، من می دانم که کریستیانو خواهد دید که لیگ عربستان چقدر قدرتمند است و بازی در آنجا آسان نخواهد بود. اما کریستیانو کسی است که برای رقابت به دنیا آمده است. اما همانطور که گفتم، من مقابل نصر و دیگر عربستانی ها بازی کرده ام. تیم ها بارها و من می دانم که بازی مقابل آنها برای هیچ کس، از جمله رونالدو، آسان نخواهد بود.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی