هدف “باور نکردنی” لیورپول در تابستان از باشگاه جدا خواهد شد. عاشق کلوپ است

نقل و انتقالات فوتبالارزش فعلی مانت در 65 میلیون پوند ممکن است ما را وادار کند تا در صورتی که چلسی قیمت درخواستی را تعیین کند – حتی اگر تخمین کریستین فالک مبنی بر اینکه مبلغ تابستانی حدود 200 تا 250 میلیون پوند به لیورپول داده شده است، دقیق باشد.

در نهایت، می دانیم که جود بلینگهام، هدف اصلی کلوپ، ما را به منطقه 130 میلیون پوندی بازگرداند، که می تواند پیامدهای جدی بر تلاش های باقی مانده ما در بازار داشته باشد (بیشتر بدون فوتبال لیگ قهرمانان در مرسی ساید در فصل آینده).

https://www.empireofthekop.com/2023/03/22/liverpool-handed-midfielder-signing-hope/ منبع:

طبق گزارشی که منتشر شده، انتظار می‌رود که میسون ماونت در تابستان امسال به دلیل پیوندهای سنگین با لیورپول، چلسی را ترک کند. نقل و انتقالات فوتبال.

با توجه به اینکه قرارداد این هافبک قرار است در سال 2024 به پایان برسد (و مذاکرات به بن بست رسیده است)، با این حال، بعید به نظر می رسد که آبی ها جدایی احتمالی را در یک سال آزاد تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: جانشین احتمالی کلوپ با نرخ برد قابل مقایسه اکنون به فهرست نهایی مدیران رئال مادرید اضافه شده است – BILD

با “باور نکردنی” (همانطور که جو کول در BT Sport توصیف کرد (از طریق آینه) بازیکنی که از طرفداران یورگن کلوپ شناخته می شود، اگر ادعا شود فوتبال اینسایدر قرمزها باید تا حدودی نسبت به شانس خود برای جذب بازیکن انگلیسی در تابستان امسال امیدوار باشند، اگر او اجازه خروج از استمفورد بریج را داشته باشد.

تیم استخدام ما قبلاً معجزه هایی را در پنجره ایجاد کرده است، با این حال، علی رغم محدودیت های بودجه، با Gini Wijnaludm برای 25 میلیون پوند در سال 2016 نمونه برجسته ای از آنچه ما قادر به دستیابی به آن هستیم.

بیشتر بخوانید: “از درک ما” – گریم بیلی اخبار هیجان انگیز نقل و انتقالات لیورپول را فاش کرد

تنها مسئله ای که برای ما باقی می ماند، البته فراتر از مطالبات دستمزدی بازیکن، هزینه مطالبه شده توسط مردان گرها پاتر خواهد بود.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!