هدیه انریکه به گراهام پاتر; آزلوکوتا اخم کرد.

هنوز مشخص نیست که دلیل اصلی کنار گذاشتن انریکه از آزپلیکوتا چه بوده است. این مدافع 33 ساله یکی از مدافعان مورد علاقه انریکه است و در 14 بازی اخیر داخلی اسپانیا همیشه در زمین حضور داشته است.

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی اسپانیا امشب در لیگ ملت های اروپا به مصاف پرتغال می رود. دقایقی پیش رسانه ها لیست بازیکنانی که لوئیز انریکه در این دیدار حفظ کرده بود را منتشر کردند.

نکته جالب در لیست 23 نفره لوئیز انریکه نبود نام سزار آزپیلیکوئتا مدافع چلسی بود. این در حالی است که آزپلیکوتا چند روز پیش در باخت لاروخا مقابل سوئیس شروع کرد و 87 دقیقه برای اسپانیا به میدان رفت.

چلسی روز شنبه در یک بازی خارج از خانه به مصاف کریستال پالاس می رود و دو بازی مقابل میلان و ولوز انجام می دهد. حضور خستگی ناپذیر آزپیلیکوئتا در اردوی چلسی در آستانه این شلوغی مطمئنا خبر خوبی برای آبی های لندن خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بدون شک از تصمیم لوئیس انریکه راضی خواهد بود زیرا به آزپلیکه اجازه می دهد تا قبل از بازی شنبه در چلسی استراحت کند. پاتر در اولین بازی خود روی نیمکت چلسی، مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا، اوایل بازی به آزپلیکوئتا شلیک کرد و در اواخر بازی از او تمجید کرد.

در شرایطی که سزار آزپیلیکوئتا از ترکیب اسپانیا برای بازی امشب مقابل پرتغال کنار گذاشته شد، چلسی از تصمیم لوئیز انریکه خوشحال است.

هدیه انریکه به گراهام پاتر;  آزلوکوتا اخم کرد.

به نظر می رسد انریکه تصمیم گرفته است به جای آزپلیکه از دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید استفاده کند. به احتمال زیاد از اریک گارسیا از بارسلونا در دفاع چپ استفاده خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1845423
5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:30 ب.ظ.
4.7 هزار |

0نقطه نظر