هدیه جالب ستاره سابق قرمزها برای کارکنان باشگاه سابقش / عکس شکلات های خاص را ببینید

فالک ژست سخاوتمندانه این بازیکن را در توییتر فاش کرد و نوشت: “سادیو مانه 150 بسته برای کارکنان لیورپول فرستاد. از خانه دار گرفته تا نگهبان، همه یک بسته شکلات با پرتره سادیو روی آن و یک کارت دست نوشته دریافت کردند. داخل هر کارت کارت باشگاه بود. شعار: “تو هرگز تنها راه نخواهی رفت”.

در شش فصل پربار با قرمزها، مهاجم سنگالی تقریباً تمام جام‌های ممکن از جمله لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام‌های لیگ و کارابائو را به دست آورده است. اما پس از 269 بازی، 120 گل و 49 پاس گل راهی مونیخ شد و در حال حاضر به خوبی در تیم جدیدش جا افتاده است.

پس از سه بازی برای غول های بوندسلیگا، مانه دو گل و یک سوپرکاپ آلمان را در دوران حرفه ای خود به ثبت رسانده و در کنار بازیکنانی مانند جمال موسیلا، سرژ گنابری و توماس مولر خط حمله قدرتمندی را تشکیل داده است.

بازیکنی که با 85 میلیون پوند به لیورپول آمد تا جای خالی مانه را پر کند داروین نونس است که بلافاصله در تیم جدیدش تاثیرگذار شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به گفته کریستین فالک، سادیو مانه، ملی پوش سنگالی، 150 جعبه شکلات و عکسی از خود را به باشگاه سابقش فرستاد تا قدردانی خود را از کارکنان تمام بخش ها نشان دهد. این بازیکن 30 ساله در تابستان با قراردادی 35 میلیون پوندی آنفیلد را به مقصد بایرن ترک کرد و پس از به ثمر رساندن دو گل در سه بازی برای تیم بوندسلیگا نشان داد که بایرن از امضا نکردن آن پشیمان نخواهد شد.